Menu rozwijane

24 kwietnia 2017

Najnowsze prezenty za zakup paczek


Jak w każdy poniedziałek dziś pojawiły się nowe paczki. Ich zawartością są genialne fryzury, a do tego brokat? Powiedzmy, że to brokat. Dawno nie było takich dosyć niezwykłych włosów w paczce. Nawet trochę zastanawiam się nad ich kupnem. U chłopców niestety prezentują się trochę gorzej. Widać, iż były rysowane pod dziewczyny.

szybki edit: Miałam wrażenie, że widziałam już gdzieś te włosy. Nie myliłam się. Prawdopodobnie paczki zostały zainspirowane fryzurą autorstwa Socke.


Wersja damska:

Wersja męska:

Podobają Wam się?
Planujecie zakup paczek?

7 komentarzy:

  1. Te włosy w ogóle mi się nie podobają. Są poprostu dziwne. I tak, edit należy do Socke :)
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  2. Koffam je! Niestety nie mogę kupować paczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się tam podoba! Takie świeci świeci *-* Brawo kózka napisała zapowiedź! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne włoski :) Według mnie troszkę lepsza jest wersja męska.
    ~Wishy

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy są śliczne. Chętnie kupiłabym je, lecz nie kupuję momio+, ani paczek. Męska wersja przypomina mi Mikołaja Kopernika (to już 3 Actimel dzisiaj help). Makijaż byłby idealnym dodatkiem do delikatnej stylizacji.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń