Menu rozwijane

12 stycznia 2018

Znikająca kolekcja mebli!

Cześć! 

Ostatnio spostrzegłam, że jedna z najstarszych dostaw meblowych znika.
Jak mogliście zauważyć to już druga dostawa w bliskim czasie, która opuszcza momio.

Jeżeli nie wiecie, o którą chodzi to pokaże wam ją.









Szczerze to jakoś nie będę za nią tęsknić, aczkolwiek jest od dawna i jak na razie nie miałam namysłu, aby kupić coś z tej kolekcji.

Cieszycie się, że ta wakacyjna dostawa znika?
Macie zamiar coś kupić?

~Pati671


10 komentarzy:

  1. Tak, z niej kupiłam tylko roślinkę xd.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te liście w doniczce i więcej nie kupuję
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tylko roślinkę. c:

    ~lawendisas

    OdpowiedzUsuń
  4. Wie ktoś czm juki*-*juki nie pisze na tym blogu i się usunął?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę płakać za tymi przedmiotami. Albo cena nie taka, albo brzydkie. Mam nadzieję że za niedługo będzie coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanowię się nad podłogą w kratę.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię tak że wszystko jest tak kolorowo wolę zimę bo zmienia się wszystko w mój ulubiony kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Być może kupię pierwsze kszesełko, ale raczej nic poza tym (; Szkoda, że dostawa nas opuszcza, ale taka kolej rzeczy.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń