Menu rozwijane

17 stycznia 2018

RoomRating (3)

Skala oceniania:
Słabo
Przeciętnie
Dobrze
Świetnie

Kilka Zasad:
- pokoje zgłaszamy na momio w poście pod #RR,
oceniane będą 2 pokoje +bonusowy pokój,
- prosimy o umieszczenie zdjęć swoich momiowych pokoi,
- jeśli zrobicie remont w swoim pokoju możecie ponownie się zgłosić,
- ponowne zgłoszenia pokoju powinno być w sporym odstępie czasowym,
- pokoje będą oceniane według kolejności wstawianych postów na momio pod "#RR",
- nie ważne ile wydałeś na stworzenie pokoju, liczy się pomysł,
nie kopiujemy pomysłów innych,
- staramy się, aby pokój był kreatywny,
- nie bierzmy oceny przez nas na poważnie

○○○
Pejpier

EwciaaQQ
Pokój naprawdę mi się podoba. Kolory biało-czarne wyglądają ślicznie. Wszystko ma do siebie jakieś odniesienie. Nic dodać, nic ująć. Moja ocena to Świetnie.


LenQa30
Gdy patrzę na ten pokój na prawdę nie wiem jak mam go ocenić. Nie uważam, że jest zły. Kolory Świetnie ze sobą współgrają. I z jakiegoś powodu podobają mi się te drzwi z rośliną, cudowne.

TheSweetGirl

EwciaaQQ
W sumie to nie wiem co mam powiedzieć. Niby ładnie wgląd pokój, ale wiele rzeczy tu nie pasuje m.in. ten niebieski, świecący jednorożec. Po dłuższym przyglądaniu się widać też nieład i bałagan. No cóż moja ocena to Przeciętnie.


LenQa30
Nic tu nie pasuje. Słabo

Bonusowy pokój

Dzisiaj losowałam ja (EwciaaQQ).
*osoba wylosowana zgodziła się na ocenienie swojego pokoju*

Przyjaciel Pies

EwciaaQQ
Pokój wygląda ślicznie. Klimat panujący w nim strasznie mi się podoba. Jedyne co mi przeszkadza to ,to że strasznie pusto jest w nim. Dodała bym jeszcze jakiś szafki itp. Moja ocena to Dobrze.


LenQa30
Na pierwszy rzut oka pokój wygląda trochę źle. Jednak podoba mi się w nim ten klimat, wyrzuciłabym zdjęcie psa i to małe okienko, bo są bardzo blisko siebie i dziwnie to wygląda. Nie mam się już do niczego przyczepić. Dobrze


Zapraszamy do zgłaszania swoich pokoi na #RR!

7 komentarzy:

  1. Moje oceny:
    1. Świetnie
    2. Słabo
    3. Dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ocenienie pokoju. :D
    Moje oceny:
    1 - ------
    2 - Słabo
    3 - Dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ocenki:
    1 - świetnie
    2 - słabo
    3 - dobrze

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham pierwszy pokój, reszta taka zwyczajna jak dla mnie
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pokuj Pejper!
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy pokój jest cudowny, w drugim jest taki bałagan jak w moim prawdziwym pokoju, a trzeci jest w miarę okej. W momiowym pokoju wypełniam pustki, i może go zgłoszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje oceny to:
    1.dobrze
    2.słabo
    3.świetnie
    Ostatni pokój po prostu mnie zauroczył ^^

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń