Menu rozwijane

24 stycznia 2018

Nowe meble

Cześć!

Niedawno zawitała na Momio nowa dostawa. Tym razem z meblami.
Są one w tematyce gier.

Oto co tym razem dla Nas przygotowano:


Na początek mamy łóżko. Jest ono nawet ładne, ale nie kupię go ze względu na poduszki,
które po prostu nie będą pasowały do mojego pokoju.
(Chamska reklama: zapraszam do mojego pokoju.)


Stół do cymbergaja.
Nic wielkiego, lecz może komuś się spodoba.


Następnie mamy taką oto muchołówkę.
Bardzo oryginalna rzecz i do tego w miarę ładna.

  
Teraz coś dla fanów gier na Xbox'a lub Playstation,a mianowicie konsola.
Idealna dla wszystkich graczy oraz w zachęcającej cenie.


Tapeta do pokoju jest dość ciekawa.
(Kto z Was grał kiedyś w  Pac-man'a?)
Nie jest brzydka lecz uważam, że nie będzie pasowała do zbyt wielu rzeczy.
Dla miłośników tej trzydziestoośmio letniej gry-idealna.


Ostatnią rzeczą jest Tetrisowe okienko.
Jak byłam młodsza często grałam w Tetrisa, więc jak dla mnie
super.
Może ono też dodać trochę koloru ponurym pokojom.

Podobają Wam się nowe meble?
Planujecie coś zakupić?

8 komentarzy:

  1. Kupię chyba stół do cymbergaja (:: Przypominają mi się kolonie gdy to małe sombrero do odbijania krążków wypadło z ręki mojej koleżanki i przeleciało obok mnie haha
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Opiszę:
    - łóżko też mi nie będzie pasować do pokoju (ok, wejdę xd),
    - kupiłabym cymbergaja, ale cena nie zachęca,
    - muchołówka z Mario ♥,
    - nie jestem fanem konsol, ale kupię ją,
    - ściana... za dużo się w niej dzieje (grałam w podobne gierki),
    - w Tetrisa nie grałam, cena nie przekonuje mnie do zakupu tej rzeczy.
    Ocena końcowa: 7/10

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tylko konsolę, reszta nie pasuje do pokoju. c:

    ~law

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nic nie kupię, ale podoba mi się łóżko i ta muchołówka z Mario. Okno (czy co to tam jest) z Tetrisa nie jest złe. Reszta jest bardzo przeciętna

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze w nowej dostawie jest Flipper jak by co.

    Fajna ta dostawa, typowo geek'owa :D

    Chyba moi ulubieńcy to łóżko i uroczo muchołapka, ale reszta rzeczy także jest ładna. Btw ta konsola na momio bardzo mi przypomina PS3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam tylko konsolę, reszta nijak się ma do mojego pokoju :/ Zastanawiam się jeszcze nad łóżkiem, które mi się bardzo podoba - może, gdybym kiedyś chciała zrobić przemeblowanie, to by się przydało?
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Powiedziała i po dwóch minutach myślenia kupiła prawie wszystko*

      Usuń
  7. Łóżko jest bardzo ciekawe i o dziwo spodobało mi się! Niestety go nie kupię, ponieważ wystrój mojego pokoju jest w innym stylu. Stół jest oki, ale nie znajdzie miejsca w mojej wirtualnej sypialni, a to samo tyczy się kwiatka z PvsZ (: Konsolę być może kupię. Jest uniwersalna i ładna, więc czego chcieć więcej? Tapeta jest świetna, ale nie zainwestuję w jej kupno tak samo jak okno ;)

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń