Menu rozwijane

08 stycznia 2018

Rzeczy, które powinny być w sklepie na Momio - moje pomysły (1)

Cześć kochani, przeglądając Instagrama natrafiłam się na wiele epickich editów, które zainspirowały mnie do stworzenia nowej serii. 

Na czym to wszystko będzie polegać?
W serii będą pokazywane moje propozycje na nowe ubrania na Momio, lub swego rodzaju dodatki, które "upiększą" naszą postać w grze.

Wasze propozycje!
Oczywiście nie zapominam o czytelnikach. Jeśli macie jakiekolwiek pomysły śmiało piszcie w komentarzu, spróbuję je "odtworzyć" - oczywiście napiszę, kto dał cały pomysł. Nie obiecuję, że wszystko pojawi się w serii!

1. Więcej soczewek
Co myślicie o nowych soczewkach na Momio? Pojawiają się na prawdę rzadko w dostawach, jedynie w paczkach. Ponadto uważam, że mogli by popatrzeć na edity Momiowiczów na instagramie. Osoby, które mają Momiograma pewnie nie raz natrafiły się na cudowne propozycje nowych ubrań bądź makijażu.

2. Więcej dodatków na głowę
Na Momio przydałoby się więcej dodatków, nie wielkich, tylko takich, które wyróżniają się w naszych lookach. Ja pomyślałam o takich oto kwiatkach na głowę. Czyż nie byłyby idealne do delikatnych, słodkich look'ów?

3. Słodkie noski
Czy te noski nie wyglądają słodko? Może w moim wykonaniu nie wyglądają cudownie, ale jeśli sobie to wszystko wyobrazicie to tylko żałować, że nie ma takich na Momio. 

4. Fishnet socks
Nie mam pojęcia czy ktoś o tym słyszał, jeśli nie to poszukajcie w google. W każdym razie takie skarpetki to cudo, nosiłabym je.


 (jeśli przynajmniej 5 osobom będzie się ta seria podobać, leeeecimy dalej!)

Co myślicie o serii?
Macie swoje propozycje?

(W ogóle zapraszam na post EwciaaQQ klikaaaj << ihihi, nie ona mi za to nie płaci.)

14 komentarzy:

  1. Kocham za to ostatnie zdanie xD 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te edity i twoje pomysły.
    Więcej szpilek (takich wysokich jest bardzo mało), róż do policzków i contour (tak to się piszę?).
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria jest CUDOWNA.
    Ja chciałabym więcej piegów i tatuaży na rękę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chcę więcej zielonych włosów.
    Dawać mi te skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  5. seria jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kwiatki to cudo. <3
    A ja dodałabym jeszcze jakieś paski do np. spodni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałabym więcej butów na platformach, ponieważ bardzo je lubię. Przydałoby się także więcej wysokich skarpetek i puchatych swetrów. Mam nadzieję że ta seria się przyjmie bo jest na prawdę pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  8. No Lena, super seria się zapowiada!
    Hm, ja bym chciała żeby było więcej eyelinerów, a nie same rzęsy z cieniami. Mogliby też dać więcej chokerów i upiętych włosów (ale tak ładnie że ładnie upiętych np. warkocz zygzak lub warkocz w formie opaski).
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym więcej podkolanówek i kapeluszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie przydałoby się więcej rajstop i skarpet. Albo właśnie takich skromnych dodatków na głowę.
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  11. Super seria. Ja bardzo chciałabym skarpetki, podkolanówki, kabaretki, no i dodatków na głowę. :D

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa seria. Ja osobiście nie pogardziłabym większą ilością wianków i hiszpanek, które kocham. ^^

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest jedna rzecz, którą chcę od kiedy gram w momio, zwykłe czarne soczewki, czy to jest aż takie trudne???

    Wiem dodali je na serwery skandynawskie z powodu dostawy lps, ale też je chcę mieć na własność tu na Polskim momio.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnym pomysłem byłaby też taka bransoletka na nogę, elfie uszy i koci lub tygrysi makijaż ♥
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń