Menu rozwijane

31 stycznia 2018

Nowe meble!

Hej, tu Ewcia!

Około godziny 16 na momio pojawiły się nowe meble. Są w stylu takiego jakby pomieszczenia w pałacu. Jeżeli chodzi czy podoba mi się pomysł na sam motyw to tak. Oczywiście ocenię każdy mebel i powiem czy go kupiłam, czy zamierzam zakup. Nie przedłużając zaczynajmy!

Stolik z kwiatkami czemu nie? Na pewno się przyda do wielu eleganckich pokoi, ale nie zawita akurat w moim. Czekam również na aktualizację, gdzie będzie można postawić jakiś przedmiot np. na stolik, czy na półkę. Było by to czymś przydatnym i mogłoby to wzbogacić nasz momiowy pokój.

Pierwsze krzesło jest takie zwykłe i tak naprawdę cena z momio plus jest całkiem okej. Jeszcze się zastanowię czy kupię, bo przydałby mi się taki mebelek. Zaś drugie krzesło wsm można powiedzieć tron jest śliczny, ale nie będzie pasował do mojego obecnego wystroju pokoju.

łoo to robi wrażenie. Bardzo elegancka kanapa i nie zdziwiłam się jak zobaczyłam cenę, bo jest tego warta. Czy kupię? Zastanowić muszę się jeszcze czy przyda mi się w przyszłości.

Tapeta jak tapeta. Cena okej i raczej kupię. Co tu więcej pisać.

Podłoga prezentuje się ładnie i w sumie ją też kupię, bo przyda się na 100% i ta cena!

Okno jest naprawdę ładnie wykonane tylko ta cena mnie przeraża i muszę się na poważnie zastanowić czy chce je kupić. Myśląc już o tym jak bym je chciała wykorzystać to na pewno jedno okno by nie starczyło, a kupować kilka za taką cenę nie zamierzam.

Jak wam się podobają meble?
Co już kupiliście, a co zamierzacie?


6 komentarzy:

  1. Ładne meble, ale nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta dostawa mebli. Momio naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyło. Myślę, że wkrótce wszystko kupię. Mam nadzieję, że w piątek pojawi się dostawa do sklepu w stylu rokoko. Skoro już mamy takie meble, to dlaczego by tak momiowicze nie mogliby się tak ubrać? :D

    Myślę, że większość chłopaków mogłaby być skrzywdzona gdyby do sklepu dodano rajtuzy. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podobają ^^
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  4. Momio bardzo postarało się tworząc te meble. Są prześliczne. Kupiłabym coś z chęcią, ale nic nie pasuje do wystroju mojego pokoju. Może kiedyś jednak je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Meble są cudowne! Pokochałam je wszystkie, ale na razie kupiłam jedynie stół. Trzymam kciuki, aby ubrania miały podobną kolorystykę, ponieważ jest ona prześliczna!

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń