Menu rozwijane

10 stycznia 2018

Dostawa mebli

Hejka hej, dzisiaj (10.01.2018) doszły meble. Nie mają jakieś głównej tematyki. 

Małe, przytulne foteliki które mają w sobie coś co  mi się podoba ale nie wiem co. Uważam że się opłaca zakupić ten o to fotelik.

Szału nie ma, cena jak dla mnie za duża ale czego mogłam się spodziewać po dużym łóżku?

Zwykłe szafki, kojarzą mi się z kuchennymi szafkami.

Regał? Półka? Sama nie wiem. Cena według mnie jest za duża a samo wykonanie jest takie zwykłe.

Tutaj mamy coś dla wielbicieli kociaków, atrakcja lub zabawka. Wykonanie samo w sobie nie jest złe, jest naprawdę realistyczne.

Ostatnia rzecz z dostawy, lampy. Wyglądają jak pianka na patykach i cena jak dla mnie jest za wysoka.

Dostawa jest w miarę ok, takie 5/10. A wy jak uważacie? Podzielcie się opiniami w komentarzu. 

12 komentarzy:

  1. Fajnie by było gdybyś dodawała jakiś mały opis, np czy ci się podoba, albo co ci przypomina itd :D no i czy dostawa ogólnie ci się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się lampa i szafka, połączenie drewna i bieli moje ulubione połączenie
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ostanie to nie jest lampa? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedmioty są ładne, ale ceny niezbyt. Nie mam już szafirów na to xD Jeśli mam coś kupić to to coś przypominające blat kuchenny (XD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy spoko, ale do pokoju mi nie pasują więc na razie nie kupię. Tym bardziej, że cena xd
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa według mnie jest całkiem udana, więc możliwe, że parę rzeczy znajdzie się w moim pokoju ^^

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby dało się zmienić kolor drapaka, byłabym w niebie XD.
    Może kupię lampę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się dostawa podoba. Kupiłam lampę i półkę. :D

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń