Menu rozwijane

29 stycznia 2018

Zapowiedź prezentów!

 Jak wiecie po wiadomości Emily, dzisiaj będzie nowa kolekcja prezentów. Wiele osób zgadywało, będzie to najprawdopodobniej kolekcja tęczowa. Z tej zapowiedzi snapchat'owej widać już kilka ubrań.
Zobaczcie sami!
*Dziękuje za podesłanie ss- kwiatkowej ali i Nutelli489*

Za dużo jeszcze nie widać, ale jak na razie ubranka wydają się całkiem ładne. Po za tym jest jeszcze tam fryzurka, ale nie jest po prostu w moich klimatach.

Podobają wam się rzeczy?
~
Pati671

9 komentarzy:

  1. Bluzka u chłopaków jest śliczna.
    (Widziałam post Nutelli xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy dla dziewczyn są cudowne. Nie mam multikont, więc trzymam kciuki, że ktoś mnie nimi obdaruje (: Ci do reszty ubrań-jest oki i mam nadzieję, że reszta będzie jeszcze lepsza.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog.Bardzo przydatne :) jeśli kiedyś szukalibyście redaktorów czy coś to jestem chętna,a mój nick na momio to Kililiśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy, bluza jest piękna.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Brakuje tylko holo ^^
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te włosy...ubrania też niczego sobie xd

    OdpowiedzUsuń