Menu rozwijane

05 stycznia 2018

Nowa dostawa!

Witam, witam!
Dzisiaj do sklepu doszła nowa, cudna dostawa!
Co tu więcej pisać we wstępie, zapraszam do czytania,


No i pierwsze cudeńko z tej dostawy.
Od razu znalazło się u mnie w szafie,


Paskiiii.
Chciałam więcej pasków na momio no i są!
Zastanawiam się nad kupieniem.


Wzorek na tej bluzce kojarzy mi się z ośnieżonym świerkiem.
Wygląda pięknie, chyba nie zaskoczy was, że znalazła się w mojej szafie.


Kocham tę bluzę i tyle.


Taki babciny sweterek.
Polecam tym wszystkim "SuperBabciom" na momio


Ładne, ładne.
Wyglądają podobnie do jeansów, w których obecnie jestem.
Raczej ich nie kupię. 


Śliczne, tanie buciki.
Ta dostawa jest wspaniała.


Zimowa czapka, ładna jest, ale wydam ten 1 szafir na coś innego.


Piękne, piękne, piękne
Włosy to hit tej dostawy.
Tanie, krótkie, czego chcieć więcej?


Plecak, jak plecak.
Ładny, niewiele kosztuje.
Trzeba kupić i tyle. 


Ta kurteczka podoba mi się najmniej z całej dostawy.
Ale to nie znaczy, że jest zła!
Po prostu jest tu wiele innych, godnych uwagi rzeczy.


Ta kurtka zaś bardzo mi się podoba.
Chętnie przygarnęłabym ją w realnym świecie.


Na koniec taki szalik.
Ładniutki, do wszystkiego pasuje.

Podsumowując, dostawa ogromnie mi się podoba.
Ubrania są świetne i nie za drogie.
Ocenię ją na 9,5/10.

Co sądzicie o nowej dostawie?
Kupiliście już coś?

Do napisania!



8 komentarzy:

  1. Dostawa jest ok.
    PS kto też jest (znowu ;-;) chory?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna dostawa, kupiłam parę rzeczy. :)

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa jest jedną z najlepszych dla mnie♥ ocena: 8/10
    kupiłam sukienkę, kurtkę i ten szaliczek! Dwie ostatnie rzeczy też bym chętnie przygarnęła :) Za to jak dla mnie ta bluza, którą ,,kochasz" jest dla mnie trochę dziwna .-. Nie podoba mi się też ,,babciny sweterek" oraz włosy - są okropne (nie lubię krótkich) ;( Zastanawiam się nad kupieniem butów...

    ~ KoteczQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa jest świetna według mnie ♥
    Włosy to coś cudnego
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam włosy i bluzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele ubrań z tej dostawy jest piękna, a w szczególności włosy. Kupiłam czarną wersję. W mojej wirtualnej szafie zagościła także ta długa chyba-bluza z kategorii sukienek. Zakupiłam też te cudne buty i śliczną ciemnozieloną kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Połowa tej dostawy jest niesamowita, natomiast druga to tragedia.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna dostawa ^^ Myślałam, że ubrania będą typowo rockowe, a tu takie zaskoczenie! Włosy nie przypadły mi do gustu, ale są bardzo dobrze wykonane.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń