Menu rozwijane

02 stycznia 2018

POLSCY SMA

Kim są SMA (Social Media Ambassador)?
Są to aktywne na mediach społecznościowych, jak i na samym Momio osoby, które zostały wybrane przez zespół naszej gierki. Ich zadaniem głównie jest tworzenie editów, wpisów o nowościach (paczki, dostawy, prezenty itd.). SMA tworzą również obrazki na jakieś specjalne okazje oraz dają pomysły ekipie Momio na różne nowe rzeczy.

Część informacji opieram na wywiadzie z byłą, niemiecką SMA o nicku Socke.. Zachęcam do zapoznania się: [Link].

14 komentarzy:

  1. Post jest na potrzeby zakładek, dlatego też ma trochę inną budowę :f

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post.
    Nie wiedziałam, że tancerka Emi jest SMA XD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że taki post powstał �� Z tego co widziałam na Momio nie wszyscy wiedzą co to SMA, wiec mają szansę pogłębić wiedzę na ten temat :v

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  4. Znałam stąd wszystkich :v
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. trzeba udzielać się dużo na instagramie. ogólnie to momio wysyła wiadomości właśnie na inście jak chce komuś zaproponować bycie sma

      Usuń
  6. Wiedziałam, kim są SMA, ale dla niektórzy mają z tym problem. Z osób wymienionych tutaj kojarzę Kózkę, Odikastar i Crazy Dejrę. Nie wiedziałam, że Tancerka Emi jest Ambasadorem

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, nie wiedziałam, że Tancerka Emi jest SMA xd

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze Lanabanana z tego co wiem od CrazyDejra (:
    ~cry.thunder

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że lana nadal jest SMA. Jutro zweryfikuję to info :f

      Usuń
    2. LanaBanana nie jest SMA od ponad września ;)

      Usuń
  9. Dziękuję! Długo czekałam na to info bo nie wiedziałam ilu ich jest :×
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  10. A może napiszecie jakie są warunki aby zostać SMA? Napisaliście jakie są warunki aby zostać moderatorem, to... może napiszecie jakie są do SMA?

    OdpowiedzUsuń