Menu rozwijane

21 stycznia 2018

Czyżby aktualizacja?


Od paru minut na Momio zaczęły pojawiać się różne błędy. Pokoje nie do końca działają, w sklepie i garderobie nie ma ikonek. Samą stronę przeglądarka zaczęła mi odczytywać jako 'niebezpieczną', ponieważ coś nie zgadza się z ustawieniami czasu. Nie znaczy to jednak, że witryna jest groźna. Przypuszczam, że to wszystko jest spowodowane nadchodzącą aktualizacją, która najprawdopodobniej pojawi się jutro. Nie wiem jak wy, ale nie mogę się doczekać


Co myślicie?
Czy to błędy związane z aktualizacją?

11 komentarzy:

  1. też tak mam i to ma sens co piszesz c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście tak nie mam, lels. Ale czekam do jutra, ach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak nie mam, ale wydaje mi się, że jest to związane z aktualizacją. Jak momio coś zapowiada, to nie czekamy długo ;—)
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi sie to wyswietla że strona jest niebiezpieczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak już dzisiaj dodano aktualizację

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się co chwilę resetowało momio, ale tylko tyle. Nic więcej. Może to dlatego, że gram na telefonie

    OdpowiedzUsuń
  7. Już jest aktualizacja ^-^
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak nie miałam, ale pewnie było to związane z aktualizacją ^^

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam takich błędów, ale wiedziałam, że chodzi o aktualizację xD

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń