Menu rozwijane

21 stycznia 2018

Szybki konkurs


Cześć! Dawno na blogu nie było żadnych konkursów. Z tego też powodu zorganizowałam coś szybkiego. Większe wydarzenia będą pojawiały się dopiero po zakończeniu naborów. 

Do wygrania:
 Każdy obrazek to osobna nagroda. 
W konkursie do wygrania jest osiem podarunków. Każdy dla innej osoby.


Na czym polega konkurs?

Zadaniem jest stworzenie looku na temat 'kanapka'.
 Możecie interpretować to tak jak chcecie.

Stylizacje wstawiamy na #mykonkurs


Zasady:
-każdy może wysłać tylko jedną stylizację

-look musi być stworzony na potrzeby konkursu

-zakazana jest edycja zdjęć tzn. dorabianie makijażu, zmiana koloru ubrań itd.



Zgłoszenia trwają do końca jutrzejszego (22.01) dnia. Wyniki pojawią się we wtorek albo w środę. Powodzenia! 

15 komentarzy:

  1. Wezmę udział na drugim koncie :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim!
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej! Idę na momio coś wymyślić! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam udział ^-^
    Ale widząc looki innych mój zapał nieco się ostudził xD
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udziała :p Powodzenia życzę!

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudny konkurs XD Nie mam pomysłu, ale coś wymyśliłam! XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  7. wziełam udział spoko,bekowy konkurs XD ale będzie mi smutno jak nie wygram :'c bo musiałam dokupować kilka ubrań
    ~the luna msp99

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wszystkim powodzenia! Nie wiem czy wezmę udział, bo momo nic mi już nie da, ale opcja z prezentami wygląda zachęcająco tak jak tematyka looku xD

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  9. po co dodajecie na okres prubny osoby ktore pisza na innych blogach?



    tak wiem ze komentarz nie na temat posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś/powinieneś zapytać osób, które piszą na innych blogach dlaczego się zgłosiły, a nie dlaczego ich przyjmujemy

      Usuń
    2. pss pisze się prÓbny ;)

      Usuń
  10. Ciekawy temat no nie powiem XDD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  11. Mehmeh kiedy wyniiikii? :c

    OdpowiedzUsuń