Menu rozwijane

01 stycznia 2018

Zimowe prezenty już na Momio!

Około godziny 16 na Momio przybyły prezenty o tematyce zimowej. Ubrania ogółem nie są 'wow', ale wyglądają w porządku.

Podobne spodnie mieliśmy okazję widzieć w innych podarunkach jakiś czas temu, również za szafiry. Biały golf pojawił się już kiedyś na naszej gierce, ale trochę w innym wydaniu. Ten jest naprawdę ładny i przyda się jako dobry basic w szafie.

Bluzki jak bluzki. Nic specjalnego, ale nie są brzydkie.

Spódnica prezentuje się ładnie i jest dosyć tania. Zdecydowanie jest jedną z lepszych rzeczy w prezentach. Co do kurtki, ma tą dziwną teksturę, którą Momio ostatnio dosyć często używa. Nie dałabym za nią trzech szafirów.

Taki tam sympatyczny szaliczek za dobrą cenę.

Czapka również jest dobrym basicem, którego warto mieć w szafie. Torebka wygląda nieco dziwnie ze względu na dobranie kolorów. Szkoda, ponieważ lubię wysokość na jakiej jest zamieszczona.

Po prostu rękawiczki.

Punkt kulminacyjny, czyyyylii... włosy! Momio wygląda w nich ślicznie. Cieszę się, że ta kitka nie została zepsuta. Ktoś zrobił naprawdę dobrą robotę projektując i rysując ten fryz.


Wysłaliście już komuś prezent?
Podobają Wam się obecne podarunki?

8 komentarzy:

  1. Haha, Cer, już ty wiesz, czy komuś dałam. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. mam już rękawiczki i torebkę, wysłałam za to szalik i rękawiczki :D ~lala

    OdpowiedzUsuń
  3. ♦ Spodnie - nie mój styl
    ♦ Sweter - kocham
    ♦ Bluzka - za prosta
    ♦ Spódnica - trochę kiczowata
    ♦ Kurtka - wykonanie i kolor - nie
    ♦ Szalik - jest ok
    ♦ Czapka - gdyby była dopasowana do puszystych włosów byłabym w raju xd
    ♦ Torebka - te kolory :/
    ♦ Rękawiczki - to samo ^
    ♦ Włosy - jestem w raju

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dałam jeszcze nikomu prezentu. Podoba mi się golf - cudeńko po prostu. Włosy też są ładne, lecz raczej ich nie dostanę. Kurtka nie jest zła, lecz piękna też nie jest. Torebka jest dziwna. Rękawiczki i reszta ubrań nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty takie sobie, podobają mi się włosy, golf i czarna bluzka.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prezenty, ale nie podobają mi się spodnie takie dresy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje biedne serce wiedzące że nie mam szafirów na multikach...
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty są bardzo ładne. Najbardziej podobają mi się włosy, golf, szalik i rękawiczki.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń