Menu rozwijane

26 stycznia 2018

Dostawa inspirowana EDITAMI GRACZY! Wersja damska


Momio dzisiaj pozytywnie mnie zaskoczyło. Około godziny 15 na gierce pojawiła się kolekcja ubrań zainspirowana pomysłami momiowiczów! W dostawie znalazły się nawet rzeczy stworzone przez dziewczyny z naszego serwera. Jest to naprawdę miły gest ze strony twórców. Mam nadzieję, że nie jest to ostatnia akcja tego typu.

Autor: EwciaaQQ Serwer: Polska [Insta]
Na pierwszy ogień idzie edit naszej Ewy! Sukienka sama w sobie jest bardzo klasyczna, ale ma swój urok. Kojarzy mi się trochę z południowokoreańską modą. Zastanawiam się nad jej zakupem. Po ostatnich dostawach mam mało szafirów, więc nie jestem pewna czy znajdzie się w mojej szafie. Szminka jest w porządku. Myślę, że się przyda.
 •••


Autor: Loligercookie Serwer: Niemcy [Insta]
Styl tej bluzy z jakiegoś powodu przypomina mi disnow. W każdym razie, jest to według mnie pozycja obowiązkowa do kupienia. Cena jest dobra, ubranie wygląda ładnie. Czego chcieć więcej?
•••


Autor: Lucy5 Serwer: Niemcy [Insta]
Lubię w tym edicie to, że mimo, iż nie jest idealny, Momio tak czy siak zdecydowało się na dodanie go do sklepu. Każdy tak naprawdę ma szanse. Bluzka podobnie jak ubranie wyżej jest zdecydowanie warta uwagi.
•••


Autor: Mita12 Serwer: Dania [Insta]
Taki tam zabawny topik i spodnie. Top ma ciekawy krój przy szyi, dlatego też go kupiłam. Cena nie jest zła. Tak samo jak u góry, edit nie jest jakoś bardzo 'profesjonalny', ale ma swój urok i genialnie wygląda w momiowej wersji.
•••


Te spodnie pochodzą z editu ema20123, który zobaczycie w dalszej części posta. Uważam jednak, że nie powinny być nikomu przypisane, bo są najzwyczajniejszym MW. Podobny dół był już kiedyś w sklepie.
•••


Autor: SatokoNeko Serwer: Polska [Insta]
Satoko tworzy genialne edity! Cieszę się, że w końcu jakiś pojawił się na Momio. Spodnie są wg. mnie jedną z najlepszych rzeczy dostawy.
•••


Autor: Milou! Serwer: Szwecja [Insta]
Kto nie kojarzy tej dziewczyny z tumbrl? Edit jest naprawdę świetny. Szkoda tylko, że nie pojawiła się rozpięta koszula z tej stylizacji. Co do samych ubrań -spodenki mam już kupione. Na pewno się przydadzą nawet jako same rajstopy. Reszta jest po prostu w dobrej cenie.
•••


Autor: odikastar Serwer: Polska [Insta]
Odika jest osobą, której ubrania z dwóch osobnych editów pojawiły się w sklepie. Rzeczą z pierwszego obrazka jest diadem. Nie planuję jego zakupu, bo raczej mi się nie przyda. Jeśli gustujecie w przebieraniu swoich Momio za jakieś mistyczne stworzenia -polecam.
•••


Autor: ema20123 Serwer: Szwecja [Insta]
I tutaj mamy ubrania dziewczyny od wcześniej wspomnianych spodni. Edit jest inspirowany Arianą Grande. Płaszczyk jest lekko kiczowaty, ale mimo to, kupię go. Czapeczka wygląda sympatycznie, a buty są po prostu mniam.
•••


Autor: SophieSweet16 Serwer: Norwegia [Insta]
Tak właściwie to nie wiem co powiedzieć o tych włosach. Są po prostu w porządku, mają ciekawe kolory. Moim ulubieńcem jest wersja czarno-niebieska. Kolory bardzo ładnie się w niej przenikają.
•••


Autor: odikastar Serwer: Polska [Insta]
Ponownie coś od odiki. Tym razem jest to płaszcz z ciekawym detalem. Baardzo mocno zastanawiam się nad zakupem tego ubranka. Zobaczę co mój momiowy portfel na to.
•••


Autor: stellalien Serwer: Finlandia [Insta]
Makijaż w założeniu jest super ładny. Szkoda tylko, że na Momio został zrobiony stylem na przekrwawione oczy.
•••


Autor: A5 Serwer: Polska [Insta]
Wow, jest z niewielu (tak dokładnie to na ig jest ich 2) editów użytkowniczki A5, a mimo to, pojawił się na gierce. Gratki!


Co myślicie o tej całej akcji?
W jakie ubrania zdążyliście już się zaopatrzyć?

18 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej kolekcji, ubrania są naprawdę śliczne ^^
    Najbardziej do gustu jednak przypadły mi te białe spodnie awww :*

    ~ Carly2

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa i ładna dostawa, ciesze sie ze mam teraz m+ heh
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w soczewkach od pierwszego wejrzenia cena taka se ale dla osób m+ polecam.Mój nick goomi omi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kolekcja. Też super napisany post. Szczerze, to myślałam że to Most Wanted. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tę dostawę. Ocena 9/10, bo makijaż i szminka nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, ta dostawa jest GE-NIAL-NA!
    Sukienka jest śliczna. Dziewczęca, prosta i urocza. Kupiłam ją zaraz po wejściu do sklepu Szminka jest... uh... zwyczajna, tak bym to nazwała. Niemniej jednak pasuje do wielu looków, toteż znalazła miejsce w mojej szafie. Bluza bardzo mi się spodobała. Kupiłam. Ta zielona bluzka jest ŚWIETNA. Zakochałam się w niej. Też kupiłam. Kolejny top i leginsy są super, ale jeszcze nie zdecydowałam się na ich kupno. Z kolei spodnie w kratkę są niesamowite! Również zakupiłam.
    No, i może dalej nie będę wymieniać, ale chciałabym wspomnieć, ze niestety z włosów (tak, jak pisałam pod poprzednim postem) spodobały mi się tylko niebiesko-czarne. Uważam, że bez tych pasemek byłoby ładniej :P No, ale i tak są niczego sobie.
    Podsumowując, to sądzę, że nieprędko odzyskam fundusze wydane na te ciuchy.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę dostawę nie tylko za ciuchy, lecz również za pomysł. A różowe buty też są z editu @ema20123.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostawa jest świetna. Kupiłam spodnie białe i w kratę, zieloną bluzkę i szminkę, ale zastanawiam się nad kupnem tej świetnej sukienki. Według mnie jest najlepszym elementem dostawy tak jak biały tatuaż *^*

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ta dostawa jest super. Doceniam, że admini zrobili coś takiego, niezależnie od ilości obserwatorów na instagramie. Trochę mam do siebie żal, że jakoś ominelam tą akcję i nic nie wstawiłam. Może następnym razem się uda. Jedynie czego pewnie nie kupię to te rzeczy od odiki, których raczej nie wykorzystam w przyszłości oraz być może też włosów, owszem na edicie wyglądają ładnie, ale momio dość średnio je pokolorowało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te białe spodnie to nie mw.
    Początkowo były całe białe, a te tutaj mają taki różowy pasek u góry ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna dostawa. ^^ Bardzo podobają mi się białe spodnie *^*

    OdpowiedzUsuń
  12. Momio miało genialny pomysł. Buty na platformie muszę mieć, tak samo jak spodnie z editu Satoko. Ubrania są po prostu CUDOWNE, ale nie stać mnie na nie. Gdybym miała nadmiar szafirów oraz diamentów, kupiłabym wszystko.

    OdpowiedzUsuń