Menu rozwijane

26 stycznia 2018

Dostawa, wersja męska!

Witajcie!

Mogliście już zauważyć, że doszła dzisiaj nowa kolekcja. Chciałabym wam pokazać jak wygląda wersja dla chłopców. Oto ona.


Bluzki są bardzo podobne do wersji damskiej. Szczerze podoba mi się tylko ta biała bluza. Reszta jest nie w moim typie.


Zwyczajne jeansy, czemu by nie. Fajnie w sumie, że doszły jakieś dresy (chociaż nie jestem ich fanką)


Tutaj mówię totalne NIE, dla chłopaków te kraciaste spodnie są jakieś dziwne. Białe również przeciętne.

Ten kolor...


Pierwsza czapeczka w miarę okej, nic nie mam do zarzucenia.
Tej drugiej rzeczy nawet nie komentuje.
Daszek, ugh...

Włosy mi się nie podobają, głównie ze względu kolorów.



Okej, bardzo fajnie...



Kurtki również średnie, mają taką dziwną strukturę.



Momio, proszę stop.


Całkiem fajny dodatek, nawet dla chłopaków.



Lubię okularki tego typu, więc w mojej chłopięcej garderobie jak najbardziej znajdzie się to.



Te soczewki z czymś mi się kojarzą, ale nie pamiętam do końca z czym. Ogółem są bardzo fajne, brakowało mi właśnie takich "naturalniejszych" kolorów.

I to na tyle w tej kolekcji.
Koniecznie napiszcie w komentarzu czy podoba wam się nowa dostawa!
~Pati671

8 komentarzy:

  1. Kolory włosów są mocno średnie, ale model i pomysł jest świetny!
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre rzeczy wyglądają dziwnie. Te różowe rzeczy klask klask
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się wydaje, że większość kolekcji etc jest zrobiona bardziej pod dziewczyny. Jakoś tak różowo cnie. Ale ogólnie pomysł i wykonanie super.

    ~ Carly2

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie włosy się podobają :P
    I dlaczego chłopcy mają ładniejszy makijaż od dziewczyn (
    ?!)
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepsza damska wersja. Mam wrażenie, że dla dziewczyn rzeczy są projektowane normalnie, a u chłopaków tylko przerobione na ich sylwetkę xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, ten różowy...
    Makijaż tutaj jest ładniejszy niż w wersji damskiej, ale za to ubrania są okropne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania przeciętne, ale makijaż jest według mnie lepszy. Męskiego konta nie mam, więc niczego nie kupię.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń