Menu rozwijane

29 stycznia 2018

Nowe prezenty!

Cześć, tu Ewcia!

Na momio po godzinie 15 pojawiły się nowe prezenty. Tak jak się zapowiadało są to prezenty o temacie "Tęcza". Nie przedłużając zaczynajmy!


Spodnie w sumie są okej i cena naprawdę zachęca. Nie pożałuję jeśli je dostane, bo na pewno się przydadzą.

Bluza wygląda całkiem ciekawie choć nie wydałabym na nią 2 szafirów.

Podoba mi się ten motyw takiej jak bym rozpływającej się farby, a cena również kusi.

Nono ciekawa ta spódnica i w sumie to jest ona moim ulubieńcem tej dostawy.

Ponownie motyw "farby" i tutaj już tak miej mi się podoba, a ta cena zniechęca.

Zwykłe trampki na pewno się przydadzą w naszych momiowych szafach.

Nie jestem fanką czapek na momio. Strasznie powiększają głowę naszej postaci. Jeśli chodzi o tą czapkę to również nie przypadła mi do gustu.

Plecak na 100% się przyda, a ten jest naprawdę uroczy.

Kolczyk jest okej i przyda się do jakiś looków z włosami upiętymi.

I tu momio mnie zaskoczyło, bo ten choker jest naprawdę świetny i ta cena- nic dodać, nic ująć.

 No i na koniec włosy. Jeśli chodzi czy mi się podobają to w sumie tak, ale myślałam, że może momio wymyśli jakieś bardziej tęczowe włosy i nas czymś pozytywnie zaskoczy.

Podobają wam się nowe prezenty?
Podarowaliście już jakiś komuś?

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam te prezenty! Moimi ulubieńcami są włosy, plecak, choker, trampki, bluza i oczywiacie spodnie.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodziewałam się to będą prezenty stylizowane na flagę "LGBT", a przypominają raczej prezenty "Dip Dye", które kiedys były na momio.

    Rzeczy są całkiem ładne, ale mnie raczej nie zachwycają. Moimi ulubieńcami są: bluza za szafiry, sukienka, plecak oraz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć*
    Słabizna. Włosy mają dziwny kok. Jak dla mnie są najgorszymi jakie widziałam. (To moja opinia).

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nie są to najlepsze prezenty, ale złe także nie są. Spodnie mi się podobają, są proste i dobrze wyglądają na postaci. Co do czarnej bluzy - na początku bardzo chciałam ją mieć, ale jakoś tak dziwnie wygląda ubrana. Następnie biała bluza, której jeszcze nikt mi nie podarował, ale nie jest najgorsza, choć w sumie nie wiem, jak mogłabym ją wykorzystać. Spódnica jest świetna, i nie pogardziłabym, gdybym ją dostała. Sukienka zdecydowanie nie przypadła mi do gustu. Trampki są proste i ładne, a czapka... no cóż... jak każda czapka na Momio. Ani to ładne, ani praktyczne (mówię, jak wsadzić ją do looku?), ani dobrze nie wygląda. Plecak jest słodki, i bardzo się ucieszyłam, gdy zawitał do mojej szafy. Biżuteria jest OK, pomijając fakt, że kolczyków nie widać przy dłuższych włosach.
    A, właśnie, włosy... Mogli się bardziej postarać. W sensie, nie są jakieś brzydkie, przynajmniej dla mnie, ale gdy usłyszałam o motywie tęczowym, miałam wielką nadzieję na fryzurę w kolorach właśnie tęczy :/
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona tymi prezentami.

    ~ Carly2

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty nie przypadły mi do gustu. Moim ulubińcami są bluza za szafiry i plecak.

    OdpowiedzUsuń
  7. kisne i nie wstaje jak widze te prezy
    ~Szczególny anonim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogółem prezenty nie są złe. Włosy są hitem, ta bluza za dwa szafiry zresztą też. Moimi ulubieńcami są choker, kolczyk który wygląda jak tunel oraz plecak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy są okej chocker brzydki, czapka brzydka, spódnica brzydko. Podsumowując bardzo słabe te prezenty mogli sie bardziej postarać i wolalabym jakby był czarny. Ogólnie nie lufie klimatu tenczu tfu

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty wyszły lepiej niż się spodziewałam! Moim zdecydowanym faworytem są włosy, które mam nadzieję, że dostanę xD Czarna bluza również jest świetna, a sukienka oki. Reszta dostawy jest taka sobie, ale to tylko moja opinia ;)

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń