Menu rozwijane

05 stycznia 2018

Piątkowy prezent za Momio Plus

Przyszły prezent za Momio Plus pojawi się w następny piątek (12.01.2018), są to włosy stworzone przez tigerboymiauw z Holandii. Włosy pojawiły się już wcześniej w paczkach, oczywiście w innym wariancie kolorystycznym, którym jest blond. Niestety nie udało mi się znaleźć jego konta na instagramie, ani jego editu, udało mi się jedynie wyszukać jego nazwę.
                                   ^profil "autora" włosów         ^ prezent za paczkę                                

Osobiście uważam, że wersja blond jest o wiele lepsza, lecz prezent za momio plus nie jest najgorszy.

Podoba Wam się?
Czekacie do następnego piątku, aby mieć włosy?

7 komentarzy:

  1. Włosy mi się podobają, ale nie na tyle, żeby kupić dla nich m+
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się, będę je mieć. :v

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się, ale nie znajdą się w mojej szafie
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podobała mi się blond wersja. To znowu nie fair, że inni płacili po 11 zł, a jeszcze inni dostaną prawie to samo za niecałe 3 zł. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi dwie wersje tak samo się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałabym wersję blond, ale i tak czekam z niecierpliwością.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń