Menu rozwijane

12 stycznia 2018

Nowa dostawa!

Cześć, cześć, cześć!
Tutaj Zal!

Jak pewnie wiecie na momio pojawiła się dziś nowa dostawa.
Jest ona jakaś taka rebel.


Pierwsza bluzka jest prosta, ale zauroczyła mnie ze względu na ten gorset.


A to mi się mniej podoba. 
Jakaś taka porwana szmatka.


Ładna, ale ze względu na cenę raczej jej nie kupię.


Zwykłe spodnie.
Są tanie, a wszystko może się kiedyś przydać. 


Awawawa.
Kocham te buciki.


Włosy są cudne.
Nad kupnem jeszcze się zastanawiam.


Zawsze kupuję szminki, więc tym razem nie zrobię wyjątku.


Pierwsza kurtka mi się nie podoba, nie jest warta ceny. 
Ta druga w kratkę zaś, urzekła mnie i od razu znalazła się w mojej momiowej szafie.


Ładne, ładne.
Z tego co pamiętam to kiedyś był podobny makijaż. 


Bransoletki zawsze mogą się przydać.


Kolczyki też.
Szczególnie takie cudne. 


Na koniec okulary.
Gdyby były za diamenty, to może bym je kupiła.
.
Ogółem dostawę oceniłabym mocne 7/10
Parę rzeczy mi się nie podoba, ale buty i makijaż nadrabiają straty.

A wam podoba się dostawa?
Jakbyście ją ocenili?

Do następnego!


7 komentarzy:

  1. Kupiłam pare rzeczy. 7/10. :3

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre rzeczy kiczowate, inne bb ładne i nic pomiędzy. Ogolnie bywały lepsze dostawy, ale nie jest najgorsza.
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorset nie jest zły, buciki są cudne, szminkę i makijaż muszę mieć, a kurtka w kratkę jest cudna. Włosy średnio mi się podobają. Reszta nie jest stworzona dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy są mega. Ze mam momio plus, to kupilam dwie pary. Ale tak to są fuu.
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiaaam ten gorset.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa nie wpadła w mój gust. Kupiłam jedynie szminkę i kurtkę w kratkę. Liczyłam na coś bardziej zimowego z okazji tegorocznych ferii, ale trudno :/

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń