Menu rozwijane

22 stycznia 2018

Prezent za kupno paczki!

Heja, tu Ewcia!

Dziś na momio dodano nowy prezent za kupno paczki diamentów, lub szafirów.
Jest to zestawienie różnych dodatków na naszą twarzyczkę momiową. Paczka z nami będzie do środy.

Z tego wszystkiego podobają mi się najbardziej soczewki. Reszta jest taka mehh. Szminkę mam już dosyć podobną, kolczyki w uchu i tak zostaną zasłonięte przez praktycznie każde włosy, a makijaż jest taki średni.
Etit. Makijaż i soczewki został zainspirowane editem naszej polskiej momiwiczki Biedronek112 (instagram)
Jeśli chodzi o wersje dla chłopców to jest identyczna, więc nie będę już tu jej dodawać.

Planujecie kupno paczki?

7 komentarzy:

  1. Ja się jeszcze zastanowię, ale nie sądzę, że kupię paczkę tylko dla soczewek. Tak, jak napisałaś - takie mehh. Kolczyki same w sobie są ładne, ale widać je będzie tylko przy kokach/kucykach/upięciach, a na momio jest krytycznie mało tego typu fryzur.
    Soczewki są ładne, ale tak, jak napisałam - nie wiem, czy kupować paczkę tylko dla nich.
    A makijaż... no, to tak, jakby go nie było.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już bardzo podobne soczewki, tylko że granatowe, więc kupowanie paczki tylko dla nich nie ma sensu. Reszta rzeczy również nie zachwyca, owszen są ładne, ale to nie jest nic specjalnego aby kupować paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi paczka się średnio podoba. Kolczyki ładne, ale będą zakrywane przez większość fryzur na momio. Szminka ma ładny kolor, ale mam już 2 bardzo podobne. Makijaż mi się nie podoba. Soczewki ładne, ale nie będę kupować paczki tylko dla nich.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczewki same w sobie są ładne, ale ich kolor mi tak średnio pasuje. Szminkę mam prawie identyczną, makijaż mi się nie podoba, a kolczyki - tak jak napisałaś, będą zasłonione przez prawie wszystkie fryzury. Nie kupię paczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Soczewki są ciekawe
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Soczewki są śliczne, ale zakładam, że założyłabym je 5-6 razy. Makijaż mi się nie podoba, ale gdyby dodać jakieś rzęsy był by lepszy. Kolczyki również nie w moim stylu, a szminka jest świetna, ale mam bardzo podobną. Podsumowując: paczki nie kupię, ale nie zmienia to faktu, że jest niezła ^^

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń