Menu rozwijane

27 stycznia 2018

Błąd z imionami animo. Jak powiększyć lub zmniejszyć nazwę swojego zwierzaka?


Informacje pochodzą od użytkowniczki Yookine.

Dostałam dziś wiadomość od wcześniej wspomnianej Yookine dotycząca małego błędu. Bug polega na zmianie wielkości nazw animo. Wygląda to tak:



Jak uzyskać taki efekt?
Wystarczy przed imieniem naszego zwierzaka wpisać < h1 > (bez odstępów, na blogerze po prostu nie można tego napisać razem). Zamiast '1' możemy wpisać jakąkolwiek inną liczbę i zobaczyć co nam wyjdzie. Na przykład kotu po prawej stronie wpisałam '5' i jego nazwa jest mniejsza.


Co myślicie?
Zamierzacie skorzystać z tego błędu?

10 komentarzy:

  1. Korzystałam z tego już wcześniej. Przydatne xd

    ~law

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam to już wcześniej, ale nie wiedziałam o co chodzi. Dzięki na pewno skorzystam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o tym niedawno, ale nie sądzę, że wykorzystam bug :D
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedzialam o tym juz dawno, ale odpowiada mi standardowa wielkość.
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  5. Idę się tym pobawić. Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem jedyna, która dopiero dzisiaj ogarneła jak to zrobić? XDD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już to wiedziałam dawno ale pomocne dla innych hehe xD Można się bawić , itp. (piszę słownie bo cyfry blokuje xd)
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  8. O tym błędzie dowiedziałam się już dawno, ale nie skorzystałam i raczej się to nie zmieni. Normalna wielkość liter mi odpowiada :v

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń