Menu rozwijane

03 stycznia 2018

Nowe meble!

Cześć! Tu Dis.
Na momio doszła mała dostawa mebli! 
Jest ona taka "mroczna" z nutą muzyki ale nie tak do końca, no hm. Zobaczcie sami! :D


Tutaj mamy całkiemcałkiem łóżko za szafiry. Ich cena nie jest jakoś bardzo wielka, a same łóżka prezentują się bardzo ładnie.


Tutaj mamy kaktusiki. Cena zachęca jak najbardziej. Myślę, że każdy "tumblr momiowicz" powinien mieć choć jednego takiego kaktusa haha.


Drogo, kto co woli. Za diamenty może i nawet bym się skusiła. 


Głośniki jak głośniki. Będą pasować do takiego pokoju w starym stylu. Przepraszam, nie mam siły do komentowania tego...




6 komentarzy:

  1. Nic mi sie nie podoba, na serio.

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nic nie podoba, nie kupuję.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się ten styl, więc mebli nie kupię, ale uważam, że są bardzo dobrze wykonane. (:

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  4. *klaszcze* T. A. K.
    Nareszcie jakiś fajny neon do pokoju! Cena mogłaby być w diamentach ale trudno :f
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko łóżko mi się podoba. Reszta jest brzydka, nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń