Menu rozwijane

15 stycznia 2018

Zapowiedź ze snapa. Nadchodzą prezenty!


Dosłownie parę minut temu na snapie pojawiła się zapowiedź najnowszych prezentów. Jest to dosyć nietypowe, ponieważ Momio przeważnie informuje nas o nowej edycji bezpośrednio na grze.


Momio w wersji męskiej wygląda super. Czy kojarzycie te soczewki? Mam wrażenie, że gdzieś już je widziałam. Styl ubrań kojarzy mi się nieco z k-popem. Była jakiś czas temu paczka o tej tematyce, więc może i prezenty takie będą?


Co myślicie?
Czekacie na prezenty?

7 komentarzy:

  1. łoło nie spodziewałam się tego, że będą nowe prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą maskę. Jeśli tematyką będzie k-pop, będę uradowana. Jedynie kolor włosów u dziewczyny wydaje mi się trochę dziwny

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg dajcie mi te włosyyyy Te prezenty będą świetne!
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Look w wersji męskiej jest świetny. U dziewczyn natomiast lekko się zawiodłam. Włosy są świetne, ale szkoda, że pomarańczowe. I tak na nie czekam ^^

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty ślicznee ^^

    ~lafendisa

    OdpowiedzUsuń