Menu rozwijane

09 stycznia 2018

RoomRating (1)

Witajcie!

Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia!
Oczywiście możecie cały czas zgłaszać swoje pokoje pod "#RR".
Skala oceniania:
Słabo
Przeciętnie
Dobrze
Świetnie

Kilka Zasad:

- pokoje zgłaszamy na momio w poście pod #RR,
oceniane będą 2 pokoje +bonusowy pokój,
- jeśli zrobicie remont w swoim pokoju możecie ponownie się zgłosić,
- pokoje będą oceniane według kolejności wstawianych postów na momio pod "#RR",
- nie ważne ile wydałeś na stworzenie pokoju, liczy się pomysł,
nie kopiujemy pomysłów innych,
- staramy się, aby pokój był kreatywny,
- nie bierzmy oceny przez nas na poważnie

•••

!Waniliowa!


EwciaaQQ
Na pierwszy rzut oka pokój prezentuje się ładnie. Wszytko jest w szaro-białych kolorach z dodatkiem zielonych roślinek co jest naprawdę bardzo przyjemne. Pokój jest bardzo przytulny tak jak lubię. Jedyną rzeczą do której mogłabym się przyczepić jest ta toaletka. Kompletnie mi tu nie pasuje i wyrzuciła bym ją stamtąd. Zastanawiałam się długo jaką dać ocenę i stwierdziłam, że mimo to dam: Świetnie

LenQa30
Pokój mi się podoba, jest w lekkich odcieniach białego z połączeniem szarego. Gdy na niego patrze nie mam pojęcia jak go ocenić. Z jednej strony jest prosty, ale z drugiej strony kolory są przyjemne dla oka. Wszystko do siebie idealnie pasuje, ale tak samo jak Ewcia przyczepiłabym się tylko do toaletki. Kompletnie tutaj nie pasuje i to jest jeden z zbędnych dodatków. W sumie, do niczego oprócz toaletki nie mam potrzeby się przyczepić, jest po prostu Świetnie.

Adela 8

EwciaaQQ
Totalny nieład i wszystko jest z innej beczki. Jedyne połączenia, które mi się podobają to kanapa z ceglaną ścianą i toaletka, która w tym pokoju pasuje do ściany z kwiatową tapetą i światełkami. Dywan misiek jest tu totalnie nie potrzebny. Wyrzuciła bym również ten mały, niebieski fotel. Reszta jest w porządku. Moja ocena to: Przeciętnie

LenQa30
 Kolory do siebie nie pasują, a pokój to jeden wielki chaos. Do tego, nie ma określonego tematu i wydaję mi się, że osoba tworząca swój pokój wrzuciła do niego losowe meble. Za to już masz ogromny minus, a takich pokoi widziałam dużo. Ludzie jeśli ozdabiacie swój pokój, pomyślcie nad tematem bo to wygląda na prawdę źle. Słabo

Bonusowy Pokój

*Osoba wylosowana zgodziła się na ocenienie swojego pokoju.* 
Dziś losowałam ja (EwciaaQQ)


Holly.Lolly

EwciaaQQ
W tym pokoju strasznie dużo się dzieje, aż za dużo. Trzy okna, różnego stylu i za każdym jest inny widok. Kanapa i łóżko, które nie pasują do siebie. Zastanawiam się w jakim celu w ogóle została tam postawiona ta kanapa. Dywan z animo wygląda okej. W całym pomieszczeniu podoba mi się ten kącik z kominkiem. Moja ocena to: Słabo

LenQa30
Co tu się stało. Kolorów aż za dużo, nie ma określonej tematyki. Nie mam nic więcej do powiedzenia, zgadzam się z Ewcią. Słabo

Dziękujemy za uwagę i zachęcamy do zgłaszania swoich pokoi na #RR!

8 komentarzy:

  1. Moje oceny:
    1. Świetnie
    2. Słabo
    3. Słabo

    OdpowiedzUsuń
  2. pokoje nie w moim stylu, poza pierwszym
    czekam na swoją kolej hehe
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z waszymi ocenami. Pierwszy pokój jest cudowny, za to drugi i trzeci zupełnie nie są w moim stylu. Po prostu nieład.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z waszą opinią. Pierwszy pokój (poza toaletką, która sama w sobie jest prześliczna) jest świetny, natomiast dwa ostatnie to po prostu brak konkretnego pomysłu. Pierwszy post z tej serii bardzo mi się spodobał i czekam na więcej!

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje oceny:
    1 - Dobrze
    2 - Słabo
    3 - Słabo

    Co do serii, podoba mi się że nareszcie wykorzystano jakoś te pokoje na momio (XD)
    Myślę, że w pokojach obowiązuje zasada "mniej znaczy więcej". Tak właściwie nie potrzeba wielu diamentów by zrobić ładny pokój, teraz meble są tańsze niż początkowo :D

    -P

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje oceny:
    1- Świetnie
    2- Słabo
    3- Słabo

    Może zgłoszę pokój. :D

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój pokój dostałby nawet mniej niż słabo XDD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój pokój to totalna katastrofa, żal mi pieniędzy na meble dlatego mam ich tylko kilka XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń