Menu rozwijane

29 stycznia 2018

Nowe prezenty-wersja męska

Cześć!

Jak już pewnie wiecie na Momio zawitały do Nas nowe prezenty.
Wersję damską już widzieliście. Teraz czas na męską!

Oto ona:


Spodnie w paski. 
W wersji męskiej wyglądają trochę jak piżama.
Do tego cena lekko odpycha.


Biały dresik z kolorowym akcentem.  
Ładne i tanie.


Ta bluza to dla mnie jedna z lepszych rzeczy ze wszystkich prezentów.
Wszystko jest okej lecz znowu cena...


Ciekawy pomysł z tą farbą. 
Podoba mi się.


Następnie mamy kombinezon.
Nigdy nie podobały mi się rzeczy tego typu. Jest tak i tym razem.


Tęczowe trampki. Zawsze mogę się przydać.


Nie przepadam za czapkami. Zazwyczaj źle wyglądają na głowie.


Słodki plecaczek. Cena zachęcająca.


Kolczyk nie jest zły.


Naszyjnik spoko ale raczej nie dla chłopaka.


Na koniec włosy.
Niby są ładne ale czekałam na coś bardziej kolorowego.

Wolicie wersję damską czy męską?
Podarowaliście już komuś prezent?

7 komentarzy:

  1. W wersji męskiej podobją mi się tylko trampki i włosy.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych prezentów podoba mi się tylko fryzura w wersji męskiej i trochę trampki w obu wersjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle - prezenty pod dziewczyny.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. W męskiej dostawie podobają mi się jedynie trampki, czarna bluza oraz włosy.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie średnie te prezenty. Przypadły mi do gustu jakieś pojedyńcze rzeczy. Moim zdaniem chłopcy mają lepszą fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
  6. W męskich prezentach najładniejsze są trampki i włosy ^^
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy są śliczne, a cena nie jest zła. Bluza jest spoko, ale ta cena. Trampki i plecak są ładne. Reszta jest średnia.

    OdpowiedzUsuń