Menu rozwijane

04 stycznia 2018

Paczka akcesoriów


Po tym całym zimowo-świątecznym klimacie dostaliśmy paczkę o zupełnie odmiennym charakterze, podobnym dosyć do dostawy z meblami. Może jutrzejsze ubrania również będą w tym stylu? W pakiecie ogólnie znajdują się same akcesoria. Dokładny skład to: czapka, szalik, soczewki, makijaż oczu oraz szminka.


Akcesoria prezentują się dosyć okej? Jedyną rzeczą z całego zestawu, która mi się nie podoba to czapka, wygląda trochę jak czepek. Kończąc już, mam dla Was małą ciekawostkę. Makijaż z pakietu jest bardzo podobny (a może nawet wzorowany) do czegoś co kiedyś było w dostawie MLP, tylko że na duńskim serwerze. Dla porównania:

 (MLP)                                                       (paczka)

Podoba Wam się paczka?
Planujecie jej zakup?

6 komentarzy:

  1. Makijaż jest cudowny. Szalik już mniej, ale dalej spoko. Soczewki nie są złe, ale widywałam dużo ładniejsze. Szminka i czapka nie są ładne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa jest oki, ale tak jak w przypadku mebli, nie jest to mój styl, więc paczki nie kupię. Jestem prawie pewna,że jutrzejsza paczka będzie o tematyce podobnej do mebli ��

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje klimaty. Ja bardzie hip hop, Roch nie jest dla mnie. Musze przyznac, ze nic mi sie nie podoba.

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania ok, ale nie na tyle żebym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gigantyczna różnica waw
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń