Menu rozwijane

15 stycznia 2018

Paint edit #05

Cześć!
Oto piąta część Paint edita!
Nie wierzę, że zrobiłam tego aż tyle.

Dzisiejszy pomysł podsunęła mi w komentarzach Nula.
Dziękuję, dziękuję i masz fajny awatar.

Prawie bym zapomniała podać tego pomysłu.
Stworzyłam looki na sylwestra.
Tak, wiem, że trochę spóźnione.


Oto niepowtarzalny look.
Zal w sylwestra.
Naprawdę, ja tak wyglądałam.
Wiem, że kapcie wydają się być takie zacne i w ogóle, ale są straszne.
Znaczy lubię je, ale wyobraźcie sobie, że wstajecie sobie w nocy na chwilę, nadepniecie na taki kapeć i on zaczyna śpiewać Jingle Bells...


Drugi edit to elegancka sylwestrowa stylizacja.
Czyli coś co bardziej włożyłaby moja mama niż ja.
Cho strój jest prosty, to bardzo mi się podoba.


Podobają wam się stroje?
Chcielibyście je na momio?

Jak zawsze piszcie propozycje na kolejny paint edit!
Chętnie poczytam.


5 komentarzy:

  1. Edity świetne, tylko jedyną rzeczą która odrobinę przeszkadza to cieniowanie góry sukienki i bluzki :))
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne edity. Pierwszy w szczególności. Z chęcią kupiłabym go na MOMJO. Em... następnym razem może postacie z kreskówek?

    Ps. Mój awatar to lalka Blythe xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Edity są świetne, a szczególnie ten piewrszy. Mój pomysł to looki na ferie. Na przykład narciarski (;

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń