Menu rozwijane

14 stycznia 2018

Paczka!

Witajcie

Dzisiaj na momio pojawił się nowy prezent za kupno paczki szafirów lub diamentów.
Są to włosy mostwanted, pokażę je wam.

Wydaję mi się, że tego odcienia kolorystycznego nie było jeszcze na polskim momio.
Szczerze mam już fioletową wersję, ale według mnie ten naturalny blond jest ładniejszy.

Wersja męska też jest super. Własnie takie fryzurki dla panów lubię, bo wyglądają dosyć ciekawie i nie są one tak "rozrzucone", albo ulizane.

Zamierzacie kupić paczkę?
Mieliście już tę fryzurkę w innym kolorze?
~Pati671


6 komentarzy:

  1. ładne włoski, ale nie kupuję. c:

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym je mieć, bo nie mam a są ładne. Niestety nie kupię paczki.
    Ps. Ktoś zauważył, że Tiki napisał "#MostWanred?

    OdpowiedzUsuń
  3. Najładnijsze włosy na momio jakie kiedykolwiek widziałam. Aż mnie serce boli, że nie mogę ich kupić ;(( Uwielbiam takie kolory i model tych włosów.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczegooo nie za m+ T-T. Chciałabym je :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Włoski w kolorze fioletowym mam z pierwszego MostWanted, ale muszę powiedzieć, że wersja blond jest po prostu prześliczna.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń