Menu rozwijane

28 stycznia 2018

Paczka

Witam, witam c:

Dzisiaj na momio pojawił się nowy prezent za kupno szafirów lub diamentów. Jest to fryzura mostwanted, która była dosyć dawno w sklepie.

Włosy będą dostępne tylko przez dzisiejszy dzień, więc jeżeli chcecie je mieć musicie kupić paczkę do końca dnia.


Powiem wam, że wersja męska mi się dość podoba, nie jest jakoś tak ulizana, a wygląda to w miarę estetycznie. Minusem jest to, że bardzo podobne fryzury były już w ostatnim czasie.

A włosy dla dziewcząt nie są najgorsze, ale też nie są jakoś przepiękne. Kolory są dopasowane, ale coś mnie do nich zniechęca.

Podobają wam się fryzury?
Zamierzacie kupić paczkę?
~Pati671

7 komentarzy:

  1. Mi się włosy podobają, ale nie planuję ich kupna.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy ładne, ale nie kupię.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Damska fryzura wygląda ciekawie. Kolory przypominają mi zachód słońca. Natomiast męska fryzura wygląda bardzo podobnie do innych. Nic odkrywczego.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym mieć tą damską fryzurę, ale nie mam jak jej kupić. Jest bardzo urocza, a ja lubię takie klimaty. Uważam, że chłopcy też nie mają na co narzekać, bo te włosy są przednie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak właściwie od razu kiedy weszłam na momio to kupiłam te włosy. Dodałam je do mojego #MW i bardzo mi się spodobały. Trochę szkoda, że do paczki nie dodano reszty stroju do tych fryzur. Myślę, że one również są warte uwagi, ale nie narzekam.

    Btw: Te włosy były dostępne w wielkanoc 2015 razem z strojem w paczce diamentów. Również te włosy dla chłopaków pojawiły się już wcześniej na momio, bo one były w dostawie #MW w lipcu 2017 za 4 szafiry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy damskie są świetne i bardzo możliwe, że byłyby moje, ale nie w tych kolorach. Barwa jest cudowna, ale ja osobiście preferuję blond, który pasuje do wszystkiego
    Męska wersja jest oki, ale bez szału.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń