Menu rozwijane

07 stycznia 2018

Hot or Not #38


Wszystkie looki z #myhorn oceniamy po kolei, każda stylizacja (wyjątkiem są te dodawane pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w hot or not.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot


Gwiazdunia139
disnow blacki: Podoba mi się ten look, bo jest w takich lekkich i dobrze dopasowanych do siebie kolorach.Lubię połączenie tych butów i spodni bo wygląda naprawdę efektownie. No więc tyle by było z pozytywów chyba. Look oklepany, schemat powiela schemat. Zmieniłabym septuma, na jakiś mniej wyglądający na wąsik Hitlera (przepraszam, musiałam.) Kocham ten kolczyk ale tutaj nie pasuje zbyt dobrze. Dodałabym jakiś choker albo coś innego, oryginalniejszego. HOT/NOT

Cermenina: Look na pierwszy rzut oka jest poprawny. Połączenie bluzki oraz spodni nie wygląda do końca dobrze, ale nie psuje jakoś bardzo całości. Reszta dołu prezentuje się okej. Makijaż oraz włosy pasują do reszty. Usunęłabym jedynie septum, bądź zamieniła je na jakiś inny kolczyk. HOT/NOT


szunia15
disnow blacki: Widzę, że ludzie lubią połączenie tych rzęs z piegami +te rzęsy. Sama nosiłam takie połączenie, bo ładnie wygląda. Włosy dobrze zakryte czapką, lecz troszkę mnie razi ten biały kolor (jak ktoś nie wie, to są włosy, które wyglądają jakby ktoś zawinął kebsa w folię). Ale znowu kończą się pozytywy. Strasznie schematyczny look. HOT/NOT

Cermenina: Jeju, stocki. Pomijając już tło, stylizacja wygląda po prostu okej. Wszystko jest czarne, szare, bądź białe. Trudno w takim zestawieniu popełnić jakiś błąd. HOT/NOT


prallima
disnow blacki: Look prawie całkowicie z jednych prezentów +schematycznie, widziałam X osób tak wyglądających. Mogłaś dodać też coś na górę bo jest po prostu pusto. NOT

Cermenina: Sukienka, plecak, buty i włosy to ta sama dostawa. Nie wiem, który raz już o tym mówimy. Trzymaj plusik za twarz i nie zgłaszaj więcej takich looków. NOT+


xxxHubo
disnow blacki: Podoba mi się połączenie tła looku z tymi flamingami, ale tak serio haha (to nie był sarkazm). Zdjęłabym ten róg jednorożca, ludzie on serio nie pasuje w większości lookach. Ogólnie spodenki i ta kurtka z jednych prezów więc zaś mało oryginalnie. Schematycznie i tak meh. NOT+

Cermenina: Nie wygląda to dobrze. Buty zlane z tłem, zimowy tył i letni dodatek z flamingami, niedopasowany róg do włosów. To były błędy techniczne, oprócz tego, look sam w sobie nie prezentuje się dobrze. Dół jest po prostu zwykły, a górę psuje nakrycie głowy. Po pozbyciu się niepotrzebnych dodatków byłoby poprawnie. W tym jednak przypadku ocena to NOT+.


Zachęcamy do zgłaszania się pod #myhorn.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

7 komentarzy:

  1. o jak fajnie, że znowu jest ta seria C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju, czekałam na nowy post z tej serii i wreszcie jest! Moja ocenka to:
    1.HOT-
    2.HOT/NOT
    3.NOT+
    4.HOT-

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Uwielbiam tą serię. :D Już zgłosiłam look. :)

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie Hot przez Not! Zgadzam się z oceną wszystkich looków z tego posta. Schematy są wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jak fajnie, dawno nie było tej serii, a bardzo ją lubię ;D

    OdpowiedzUsuń