Menu rozwijane

28 stycznia 2018

Ulubieńcy #11 -Gościnnie Annellia

O co tu właściwie chodzi?
'Ulubieńcy' to seria prowadzona przez nas, czyli Cermeninę i disnow blacki. Założenie jest meega proste. Z nowej dostawy/prezentów wybieramy jedną rzecz, która najbardziej nam się podoba i tworzymy z nią look. Aby trochę urozmaicić posty, będziemy zapraszać różne osoby. Jeżeli ktoś z Was jest chętny, dajcie znać w komentarzach. Nie zapomnijcie dodać nicku z Momio!

Osoba, która chce się zgłosić, musi mieć możliwość wysłania nam swojej Momio na przezroczystym tle. Do tego wystarczy jakakolwiek poczta, bądź Hangouts.
•••
disnow blacki
Kocham cię Cer :D:D. 
Użyłam w tym looku moich włosów z początku konta i myślę, że wygląda to całkiem całkiem. Moim ulubieńcem są spodnie od Satoko, bardzo jej gratuluję swoją drogą. Bardzo podoba mi się, że nie są em "do końca", że nie nachodzą na but, dzięki czemu połączenie tych butów, skarpetek i spodni jest piękne jak dla mnie. Golfik z prezków pasuje bardzo dobrze do spodenek, taki fajny klimat się tworzy. Tunel musiał być ofc, kocham tunele, oraz włosy, w których widać tunele. Mejkap od ekierki bo czemu nie? Okulary bo ja już średnio widzę, makijaż, który noszę tylko na momio no i supi look powstał. Wreszcie wykorzystałam ten kolczyk ponad wargę i soczewki z m+.  

Annellia
Moim ulubieńcem jest bluzka, głównie z powodu jej ciekawego kroju. Zestawiłam ją ze śliwkową spódnicą i jaśniejszymi dodatkami. Za każdym razem, gdy patrzę na ten look podoba mi się coraz bardziej c;
Cermenina
Najtrudniejszym zadaniem było dla mnie wybranie ulubieńca. Obecna dostawa jest cudowna, dlatego też wskazanie tylko jednej rzeczy było ciężkie. Co do samej stylizacji, postanowiłam utrzymać ją w zimowych klimatach. Buty, które wybrałam są takim małym akcentem, który ma na celu ożywić całość. Nie jestem do końca zadowolona, ale zależało mi na użyciu tej biało-granatowej kurtki, ponieważ tylko leży w mojej momiowej szafie i się kurzy.


•••
Co myślicie o naszych stylizacjach?
Macie jakiegoś 'ulubieńca'?

13 komentarzy:

  1. Cała dostawa jest świetna (:
    Moim ulubieńcem jest chyba zielona bluzka
    Ma super kolor, a krój również jest bardzo fajny.
    ~Mafisiaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubieńcem jest sukienka c:.
    Prosta, ale ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat te trzy rzeczy podobały mi się najbardziej. Ta dostawa jest po prostu epicka. Każdy znajdzie tu coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie potrafię wybrać ulubieńca z tej dostawy. Podoba mi się prawie wszystko (o ile nie wszystko) i nie wiem, która z rzeczy mogłaby być moją ulubioną.
    A stylizacje są przepiękne :D
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta dostawa to coś niesamowitego. Naprawdę wszystko mi się podoba, no może za wyjątkiem jak admini pokolorowani włosy dziewczynom, dziwnie one wyglądają.

    Moim ulubieńcem jest różowy "płaszczyk" stylizowany na trn który nosiła Ariana. Od dawna brakowało mi czegoś takiego i się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubieńcem są białe spodnie. Brakowało mi takich na momio.
    Looki śliczne. ^^

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostawa jest cudowna. Ciężko było wybrać ulubieńca, ale jest nim sukienka oraz biały tatuaż Eykre. Kupiłam większość rzeczy i się zakochałam! Oby Momio dalej miało tak świetne pomysły!

    ~Mirusind

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostawa i looki to majstersztyk. Z chęcią chciałabym wystąpić w kolejnej części ulubieńców ((:
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie jest sznurek do prania i białe kociaki? <3

    ~Juki

    OdpowiedzUsuń
  10. Moi ulubieńcy ciągle się zmieniają. Z chęcią wystąpiłabym w kolejnej części ulubieńców, ponieważ ta seria bardzo przypadła mi do gustu. Jeśli co, mój nick na Momio to: hamster543
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim ulubieńcem są białe spodnie. Chociaż rozważałam również nad tą zieloną bluzką.
    Dodam, że bardzo chciałabym wziąć udział w kolejnej części waszej serii.
    Nick na momio: !! Pati !!
    ~Pozdrowionka dla całej ekipy bloga

    OdpowiedzUsuń