Menu rozwijane

25 stycznia 2018

Znikająca dostawa mebli!

Hej, hej

Dzisiaj zauważyliśmy już kolejną, a mianowicie trzecią kolekcje z najstarszych dostaw meblowych, które odeszły w przeciągu tego miesiąca. Mogliście już zauważyć tę znikającą dostawę, ale jeżeli nie, to wam ją pokażę.









Ta kolekcja była zainspirowana editem zrobionym przez naszą odikastar. Szkoda tylko, że się z nim pożegnamy, ale zima i te klimaty? Troszkę nie pasuje, więc no okej. (Chociaż i tak nie miałam zamiaru nic kupować i chyba u mnie to się nie zmieni)

Co sądzicie o tym, że kolekcja od nas odchodzi?
Zamierzacie jeszcze coś kupić?
~Pati671

8 komentarzy:

  1. Ja raczej nie kupię nic :/
    Zastanowię się nad obrazem, ale reszta średnio mi się podoba.
    Nie będę jakoś szczególnie tęsknić za tą kolekcją.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że znikają.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie szczególnie ta kolekcja przypadła mi do gustu.

    ~ Carly2

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że musimy już je pożegnać, ale wątpię, że coś kupię.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  6. Za drogo dla mnie. Nie podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń