Menu rozwijane

22 stycznia 2018

Aktualizacja: czat w pokojach

Jak wszyscy wiemy, po tylu zapowiedziach, doczekaliśmy się aktualizacji: czatu w pokojach! Najbardziej cieszę się, że mój telefon znów dostanie dostawę momiowych szablonów do editów haha. *niestety mam już prawie 300 momiowych szablonów na telefonie, ale daje rade*.  Postaram się wszystko dokładnie opisać, ale post raczej nie będzie długi, zapraszam!

1. Aktualizacja: telefony i komputery
Na komputerach wszystko powinno działać, na telefonach może nie pokazywać się "aktualizuj", jeśli tego nie mamy po prostu odinstalowujemy i znów instalujemy grę.

(podziękowania dla Mery1234 za wysłanie screena Momio na Androidzie)

 

2. Otwarcie czatu:
Aby otworzyć czat, wejdź do swojego pokoju i kliknij "otwórz czat"


(witam po przerwie resetowania mojego okropnego komputera:)


Czat publiczny:
Na czacie publicznym mogą pisać wszystkie osoby, które będą w twoim pokoju (oczywiście jeśli włączysz czat)

Dla znajomych:
Ten czat jest dostępny tylko dla twoich znajomych, nikogo więcej.

Czat prywatny:
Czat prywatny jest dostępny tylko dla Ciebie po wpisaniu kodu. (Kod wymyślasz Ty).



3. Zasady korzystania z czatu:

4. Korzystanie z czatu:
Możesz zobaczyć kto aktualnie jest na czacie, klikając ikonkę dymku z liczbą.

Jeśli chcesz zamknąć czat, kliknij "Zamknij czat".
Jeśli chcesz opuścić czat, kliknij "opuść czat".


Gdy wyjdziesz z pokoju, ale nie opuścisz czatu, pokaże Ci się coś takiego.


Możesz także szukać losowych czatów, klikając ten przycisk^

5. Pisanie na czacie:
Wiadomości piszemy w tym o to okienku, aby wysłać klikamy strzałkę obok buźki lub enter.


Wszystkie wiadomości, które wyślesz pojawią się nad Twoją postacią.



Możesz także korzystać z emotek na czacie, klikając na ikonkę buźki.

To już wszystko, co mogłabym napisać. Dziękuję za czytanie bloga, cześć!💕

Podoba Wam się aktualizacja?
Co myślicie?

MAM JESZCZE BARDZO WAŻNE PYTANIE:
Czy ma ktoś może system Windows 10 i wie, jak wyłączyć w nim aktualizacje? Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuję i będę wdzięczna do "końca" życia!

7 komentarzy:

  1. Baardzo cieszę się z aktualizacji. Zdziwiłam się, że ne ma lagów. :3 Co do pytanie, nie mam zielonego pojęcia :/

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega się cieszę z tej aktualizacji. Teraz można robić "imprezy" xD Co do pytania to nie wiem. Cały czas używam telefonu, a komputera tylko na informatyce xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazka kiedy byłaś w pokoju zrobiła się inna.
    No niestety w W10 nie da się 🙁.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Windowsa 10, ale takiej opcji chyba nie ma :((
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś szukałam, jak wyłączyć ustawienia, ale po przestudiowaniu DOSŁOWNIE wszystkich poradników, doszłam do wniosku, że się nie da (krótki wniosek, prawda?)
    Teraz po prostu je odkładam :P
    A co do chatu, to mi się on nie przyda. Może inni będą zadowoleni.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Aktualizacje, nie ustawienia xDD
      ~Sillaia

      Usuń
  6. O dziwo aktualizacja bardzo mi się spodobała. Wszystkie opcje są świetnie przemyślane, a całkowity wygląd przypadł mi do gustu ^^ Dodatkowo zauroczyły mnie cienie przy najechaniu na postać, bądź animo xD

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń