Menu rozwijane

19 stycznia 2018

Nowa dostawa!

Hej, hej!

Na Momio zawiatała nowa dostawa.
Jest ona basicowa


Na początek mamy taką oto kurtkę.
Jest ona w dziwnym zielono-szarym kolorze. Do tego posiada trochę dziwną fakturę.
Nie podoba mi się. 


Zwykły szary crop-top.
Niby nic takiego ale uważam, że warto mieć go w szafie.
Do tego cena bardzo zachęca.


Jeśli ubierzecie go na swoją Momio to zobaczycie dziurki i poszarpane rękawki.
Gdyby nie one to golf byłby cudowny, lecz nawet z nimi nie jest zły.

Kolejną rzeczą jest biała sukienka ze sweterkiem. 
Podoba mi się.


Dżinsy z dziurami. 
Mimo, że mam już pełno takich w szafie kupię je, 
ze względu na ich bardziej "męski" krój.


Zwykłe szaro-niebieskie spodnie.
Kolejny element, który warto posiadać.


Dres w kolorze kości słoniowej. 
Mimo, że też jest to typowo męski element, podoba mi się.


Szare trampki pasują do praktycznie wszystkiego więc oczywiście je kupiłam.

  
Czapeczka jest ładna lecz jej nie zakupię.


Następnie mamy kaptur do naszej krótkiej bluzy.
Nigdy nie kupuje takich rzeczy bo uważam, że nasza postać wygląda w nich po prostu brzydko.


A teraz coś na co pewnie czekała większość czyli włosy.
Jest to wysoko upięty kucyk z białą gumką.
Jedyne co bym  do niego dodała to parę kosmyków wokół twarzy.

  
Jasny płaszcz/kardigan.
Prosty i ładny.


Bluza jest w identycznym kolorze co crop-top i spodnie.
Nie robi jakiegoś wielkiego WOW ale nie jest zła.


Ostatnią rzeczą jest kurtka z futerkiem od wewnątrz.
Uroczy, lecz nie warty swojej ceny.


Podoba Wam się dostawa?
Co wyląduje w Waszych szafach?

11 komentarzy:

  1. Według mnie, dostawa jest zbyt prosta i nudna. Wprowadza w taki obojętny, nostalgiczny nastrój. Kupiłam tylko buciki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ocenki:
    kurtka - zdecydowanie nie,
    bluzka - ładna,
    druga bluzka - lepszy byłby bez dziur,
    sukienka - jest ok, ale cena niezbyt,
    spodnie - za szerokie,
    drugie spodnie - ładne i tanie,
    trzecie spodnie - nie, nie i nie,
    buty - chyba podobne były w jakiejś innej dostawie,
    czapka - nie pasuje do większości włosów,
    kaptur - za duży,
    włosy - chciałabym, żeby dodali wreszcie jakieś 'puszyste' włosy,
    kurtka - mam podobny, więc nie kupię,
    druga - może znajdzie się w mojej szafie,
    i trzecia - za droga.
    Dostawa taka 8/10.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka średnia ta dostawa...
    ~Mafisiaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna dostawa, ale nuuudnaa. :c

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa taka zwyczajna, ale podoba mi się. Kupię kilka rzeczy.
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa spk(: Włosy kojarzą mi się z Arianą Grande XD Kupiłam tylko buty, bo jestem biedna ): ~Krolikowo123

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo słaba dostawa.
    Ubrania wyglądają jak jedynie pewien "zarys" właściwej wersji. Kolory są nudne. Tekstury dziwne. Fasony to tragedia. Jedynymi fajnymi elementami są spodnie i kurtka za 3 szafiry, której rękawy wyglądają jak pomarszczona twarz starszej pani. Temat jest nudny i przerobiony na momio milion razy. Nawet w porównaniu tej dostawy do wszystkich innych jakie pamiętam to muszę powiedzieć, że ta jest najgorszą jaką widziałam.
    Mocne 2/10 za spodnie
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaopatrzyłam się jedynie we włosy, buty i szary top. Wydaje mi się, że ubrania miały stanowić jakby ,,podkład" dla właściwej stylizacji. Na przykład, szare, proste spodnie będą prezentować się świetnie z jaskrawymi dodatkami. Bo jak ,,basic", to ,,basic". Podstawy. Zarysy looków. Sądzę, że właśnie jako podstawa będą wyglądać ładnie, ale jeżeli ubierzemy wszystko, to będzie to wyglądać najzwyczajniej w świecie nudno :/
    A co do kaptura... przecież takie rzeczy NIGDY nie wyglądają dobrze. Może, gdyby był bardziej dopasowany, generalnie mniejszy, nie byłoby tragedii, ale w takiej formie... no ludzie, proszę was!
    Dostawa nie jest zła, ale za dobra też nie. Ode mnie 5/10.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się, że dostawa jest nudna. Niby Basic, a jednak brakuje białych i czarnych podkoszulków (tak bardzo na to czekam!). Zauroczyły mnie tylko niebieskie poszarpane dżinsy. Ten kaptur to porażka, i to poważna. Włosy są śliczne, ale w tej najciemniejszej wersji. Bardzo podobne do tych butów już mam, więc ich nie kupię. Kurtka z futerkiem jest urocza, ale jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, ta dostawa to po prostu basic. Rzeczy nie są złe, ale brakuje im jakiegoś charakteru. Chyba moim ulubieńcem jest czapeczka. O ile nie za często kupuję czapki z daszkiem na momio, to ta wygląda super. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostawa bardzo mi się podoba i liczę na więcej w takim stylu ^^ Oczywiście parę rzeczy kupiłam. Są to:
    -Pierwsza bluzo-kurtko
    -Golf
    -Crop top
    -Szare spodnie
    Zastanawiam się jeszcze nad jasną narzutką za szafiry ^^ Ja również czekałam na wysoko upiętego kucyka, ale szczerze się zawiodłam :/ Po prostu coś mi w nim nie pasuje.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń