Menu rozwijane

25 stycznia 2018

RoomRating (5)

Skala oceniania:
Słabo
Przeciętnie
Dobrze
Świetnie

Kilka Zasad:
- pokoje zgłaszamy na momio w poście pod #RR,
oceniane będą 2 pokoje +bonusowy pokój,
- prosimy o umieszczenie zdjęć swoich momiowych pokoi,
- jeśli zrobicie remont w swoim pokoju możecie ponownie się zgłosić,
- ponowne zgłoszenia pokoju powinno być w sporym odstępie czasowym,
- pokoje będą oceniane według kolejności wstawianych postów na momio pod "#RR",
- nie ważne ile wydałeś na stworzenie pokoju, liczy się pomysł,
nie kopiujemy pomysłów innych,
- staramy się, aby pokój był kreatywny,
- nie bierzmy oceny przez nas na poważnie

○○○
Kellow.

EwciaaQQ
Noo pusto coś w tym pokoju. Zamysł pokoju jest dobry, gdyby tak postawić jeszcze kilka mebli to naprawdę mogłaby być dobra ocena. Na razie muszę dać Słabo.

LenQa30
Haha, jest pusto i to dobrze widać. Jednak nie jestem zmuszona dać złej oceny. Pokój ma swój "potencjał", a kolory są idealnie dopasowane i to sprawia, że pokój jest oryginalny. Świetnie:)
LaionLeydy017
EwciaaQQ
Tak naprawdę nie ma do czego przyczepić się jest tak Przeciętnie.

LenQa30
3/4 pokoju jest z jednej dostawy, więc za to masz minus. Ogólnie pokój jest prosty, taki normalny, w dobrych kolorach. Dobrze
Bonusowy pokój
(osoba wylosowana zgodziła się na ocenienie swojego pokoju)

Sia08

EwciaaQQ
Widzę tapetę z nowej dostawy, która tu nie pasuje. Ogólnie to też troszkę pusto tu. Osoba robiąca pokój nie miała jakiegoś pomysłu na niego i z tego powodu moja ocena to Słabo.

LenQa30
Po prostu nic nie pasuje. Słabo
Zapraszamy do zgłaszania swoich pokoi pod #RR!

9 komentarzy:

  1. Fajne pokoje.
    Moje oceny:

    1 - Dobrze
    2 - Przeciętnie
    3 - Słabo

    ~law

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy jest śliczny, ale bardzo pusty :/
    Drugi pokój jest... tak, jak powiedziałyście - przeciętny, ale mi i tak się podoba.
    A ostatnie pomieszczenie byłoby OK, gdyby nie ta tapeta, która nijak się ma do wystroju.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba w końcu spróbuję się zebrać, żeby zgłosić swój pokój ^-^

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że pokoje są super <<< 3

    ~ Carly2

    OdpowiedzUsuń
  4. Oto moje ocenki:
    1. Pokój ma potencjał, ale jest w nim zdecydowanie za pusto. Za kolorki daję ocenę "dobrze".
    2.Pokój standardowy i przydałaby się mu jakaś rewolucja, ale to zostawiam już właścicielowi. Moja ocena to "przeciętnie".
    3.No niestety, ale nic tu nie pasuje. Meble mają różny styl co nie byłoby takie złe, gdyby były do siebie dobrane. Moja ocena to "słabo".

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ocenki:
    1. Przeciętnie
    2. Dobrze
    3. Słabo

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy jest pusty, ale kolory są idealnie dobrane. Wydaje mi się, że jest "w trakcie remontu". Drugi jest śliczny, ale ten telewizor tak średnio tutaj pasuje (no i kierunek, jest niefunkcjonalny). W trzecim zaś ta tapeta zupełnie nie pasuje

    OdpowiedzUsuń