Menu rozwijane

08 stycznia 2018

Najnowszy prezent za zakup paczki

Cześć, cześć!
Jestem nową redaktorką i będę dodawała tu posty przez najbliższe 4 tygodnie. Mam nadzieję, że mnie polubicie.
Wracając do tematu: na Momio pojawiła się nowa paczka. Tym razem z włosami!


Moim zdaniem włoski są nie najgorsze. Podoba mi się ich kolorystyka, która strasznie kojarzy mi się z Melanie Martinez.


Damska wersja została zaprojektowana przez Finkę: perhonen266, autorem męskiej jest natomiast  Norweg: goboy1.
Paczka zostaje z nami do środy.

  Co sądzicie o paczce?
Planujecie zakup?

8 komentarzy:

  1. Włosy ładne, ale paczki raczej nie kupię.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy są ładne, ale nie zachwycają mnie na tyle aby być w stanie kupić paczkę dla nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zmieniłam zdanie, podobają mi się i to bardzo XD

      Usuń
  3. Nie lubię takiej tekstury (?) włosów.
    Według mnie nie opłaca się kupować tej paczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te włosy są piękne. Odkryłam, że zrobiła je @perhonen266_momio na instagramie.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię dwukolorowe fryzury. Podoba mi się także idea warkoczyków z nich. Gdybym mogła, kupiłabym, bo według mnie warto

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, ale nie kupię. (Jak zawsze xd)

    OdpowiedzUsuń