Menu rozwijane

15 stycznia 2018

Nowe prezenty! - Wersja damska

Cześć, cześć!

Dzisiaj na momio zawitały nas nowe prezenty, główną inspiracją ich są gwiazdy K-popu, chociaż tematyką ich jest trend.

Pokażę wam wersję damską.


Spodnie są bardzo ładne.Cena również całkiem okej.
Co do drugiego golfu nie jestem przekonana. Bardziej by mi się spodobał bez tego nadruku.


Czarna bluzeczka na pierwszy rzut oka mnie zafascynowała. Ma dosyć ciekawe wykonanie.
Druga bluza jest w szczególności dla tych, którzy lubią kolory pastelowe i ciemniejsze. Również jest na plus.


Ta kurteczka mi się podoba, ale nie do końca. Kolory mnie trochę zniechęcają, ale gdyby miała chociaż inne odcienie tego jaskrawego czerwonego to czemu by nie.
To drugie "coś" nawet nie będę oceniać. Totalne NIE.


Dawno nie widziałam takich butków na momio. Jasne, dopracowane i tanie! Czego chcieć więcej.
Okularki również fajne, ale bardziej na lato.


Ten choker taki sobie, ale na pewno będzie pasował do nieróżnych stylizacji.
I nareszcie maska! Jeszcze do tego czarna, po prostu moje momiowe marzenie aww.
A ten makijaż dla mnie po prostu - przeciętny.


Długo wyczekiwane rudziutkie włosy. Jest w nich taki haczyk przez który od tych włosów mnie odciąga, ale przyznam, że odcień mają niebrzydki.

I to koniec tych prezentów.
 Powiem szczerze, że momio mnie zaskoczyło i prezenty mi się bardzo podobają.


Widzieliście już nowe prezenty?
Podobają wam się?
~Pati671

10 komentarzy:

  1. Ja fanką k-popu nie jestem, ale prezenty są przepiękne. Dawno nie było jak dla mnie takich pięknych podarunków. :D

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Momio zrobiło fajne kpopowe rzeczy, nie to co MSP :—)
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie:
    - spodnie są super,
    - golf bez nadruku byłby lepszy,
    - czarno-biała bluzka jest dziwna,
    - sweterek to c u d o,
    - kurtka za bardzo wali w oczy,
    - sukienko-coś mogło nie mieć białych rękawów,
    - buty - nic dodać nic ująć,
    - okulary są fajne,
    - ten choker to obroża ;---;,
    - maska - cudo,
    - eyeliner - za łyse to, mogli dać jakieś małe rzęsy,
    - włosy mogły mieć jeszcze inną wersję kolorystyczną.
    Oceniam te prezy 7/10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pst...To pomarańczowe co nazwałaś kurtką zapisało się jako sukienka też się zdziwiłam

      Usuń
  4. Uwielbiam te prezenty! Jeśli ktoś jest chętny na wymianę piszcie do mnie na momio.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pst...To pomarańczowe co nazwałaś kurtką zapisało się jako sukienka też się zdziwiłam

      Usuń
  5. Powiem szczerze, że Momio mnie mile zaskoczyło!
    Najbardziej podobają mi się spodnie, te piękne pastelowe butki oraz różowa bluza. Czekałam na rude włosy w naszej grze i niestety lekko się zawiodłam. Wyglądają one prześlicznie i jedynym minusem jest ich jaskrawo pomarańczowy kolor. Kurtka jest świetna, ale jej barwa już nie. Multinkont nie mam, więc mam nadzieję, że prezentem ktoś mnie obdaruje xD Moja ocena dostawy to 6.5/10

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa bluzka, spodnie, makijaż, rude włoski, choker, te śliczne buty i czarna maska to cuda. Pasują do wielu looków. Okulary za bardzo przypominają mi CzuuXa, raczej nie będę ich nosić. To coś co miało być sukienką mnie przeraża. Kurtka nie jest zła, ale kolor nie mój.

    OdpowiedzUsuń