Menu rozwijane

20 stycznia 2018

RoomRating (4)

Skala oceniania:
Słabo
Przeciętnie
Dobrze
Świetnie

Kilka Zasad:
- pokoje zgłaszamy na momio w poście pod #RR,
oceniane będą 2 pokoje +bonusowy pokój,
- prosimy o umieszczenie zdjęć swoich momiowych pokoi,
- jeśli zrobicie remont w swoim pokoju możecie ponownie się zgłosić,
- ponowne zgłoszenia pokoju powinno być w sporym odstępie czasowym,
- pokoje będą oceniane według kolejności wstawianych postów na momio pod "#RR",
- nie ważne ile wydałeś na stworzenie pokoju, liczy się pomysł,
nie kopiujemy pomysłów innych,
- staramy się, aby pokój był kreatywny,
- nie bierzmy oceny przez nas na poważnie

○○○

atta

EwciaaQQ
Jasny pokój to najlepszy sposób, aby wszystko ze sobą współgrało i nic nie da się przy tym zepsuć. Jedyną rzeczą, którą zmieniła bym to łóżko. Nie mam się do niczego już przyczepić. Pokój oceniam na  Świetnie.

LenQa30
Nie wiem co napisać. Jasny pokój z jasnymi meblami i łóżko dodające charakteru. Po prostu Świetnie.
Annellia

EwciaaQQ
Kolejny pokój, który wygląda ciekawie i przykuwa oko. Kocham ceglane ściany, a tu wygląda świetnie zwłaszcza z połączeniem lampek ze zdjęciami. Zielone roślinki wyglądają świetnie. Zmieniłabym kolor podłogi na ciut ciemny. Moja ocena to Świetnie.

LenQa30
Na pierwszy rzut oka pokój jest dobrze wykonany. Zmieniłabym tylko ceglaną ścianę na jego białą wersję i byłoby dobrze. Uwielbiam, gdy w pokojach są jakieś roślinki. Na prawdę to dodaje charakteru i upiększa (tak powiem) pokój.Świetnie.
Bonusowy pokój

Dziś losowała LenQa30
(osoba wylosowana zgodziła się na ocenienie swojego pokoju)

patisia 123

EwciaaQQ
Hmm pokój nie wygląda źle, ale jednak coś mi nie pasuje tu. Chyba ten kolor ściany. Zmieniłabym go na jakiś jaśniejszy. Pokój oceniam na Dobrze.

LenQa30
Pokój jest trudny do oceniania, wyrzuciłabym stąd kilka rzeczy; plakat Lucasa z Emily, to coś przy oknie i puszyste krzesełko. Zmieniłabym też kolor ścian, bo wygląda jak ... (tutaj wpiszcie co myślicie), ogólnie kolory ze sobą źle współgrają. Przeciętnie

Zapraszamy do zgłaszania swoich pokoi na #RR!

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za ocenę!
    Pierwszy pokój również mi się podoba, a trzeci nie najgorszy c;
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dwa pokoje są przepiękne ^-^
    Co do ostatniego, to nie jest źle, zmieniłabym tylko kolor ściany, od razu byłoby... ,,czyściej".
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pokoje.
    Moje oceny:
    1. Świetnie
    2. Świetnie
    3. Dobrze

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ocenki:
    1. Świetnie
    2. Dobrze
    3. Przeciętnie
    ~Sweet108

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pokoje łał
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy pokój jest świetny. Drugi też niczego sobie. Za to w trzecim jest za wiele barw jak dla mnie. Mój pokój jest prawie gotowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje oceny:
    1: Świetnie
    2: Świetnie
    3: Dobrze. Pokój nie jest zły, ale gdyby zmienić kolor ścian na jakiś jaśniejszy, byłoby super. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa pierwsze pokoje są cudowne, natomiast w trzecim kolor ścian psuje całkowity efekt. Jeszcze nie odważyłam się wysłać mojego pokoju, ale może kiedyś?

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń