Menu rozwijane

16 stycznia 2018

Ulubieńcy #10 -Gościnnie haniacho2

O co tu właściwie chodzi?
'Ulubieńcy' to seria prowadzona przez nas, czyli Cermeninę i disnow blacki. Założenie jest meega proste. Z nowej dostawy/prezentów wybieramy jedną rzecz, która najbardziej nam się podoba i tworzymy z nią look. Aby trochę urozmaicić posty, będziemy zapraszać różne osoby. Jeżeli ktoś z Was jest chętny, dajcie znać w komentarzach. Nie zapomnijcie dodać nicku z Momio!

Osoba, która chce się zgłosić, musi mieć możliwość wysłania nam swojej Momio na przezroczystym tle. Do tego wystarczy jakakolwiek poczta, bądź Hangouts.
disnow blacki
Look dość zwyczajny, lecz nie powtarzalny. Mało kto używa takiego zestawienia. Moim ulubieńcem jest w koszula w kratę. Wolałabym taką zwyczajną, całą zapiętą ale niech ta też sobie będzie (już mam ala kurtkę i to w tych barwach). Bardzo lubię połączenie tego mejkapu z piegami i rzęsami. No i włosy, moje ostatnio must have. 



haniacho2
Okej, okej. Włosy, spodnie i buty są z nowej kolekcji, reszta z prezentów. We włosach zakochałam się od pierwszego wejrzenia, a buty i spodnie zawsze się przydadzą. Golfik jest super *-*
Cermenina
Moim ulubieńcem została bluzka za jeden szafir. Myślałam również nad butami, ale uznałam, że ubranie będzie czymś ciekawszym. Look stworzyłam pod temat obecnej dostawy. Stylizacja to nie do końca moje klimaty, ale mam wrażenie, że wyszła dosyć okej.


•••
Co myślicie o naszych stylizacjach?
Macie jakiegoś 'ulubieńca'?

11 komentarzy:

  1. Moim ulubieńcem jest koszula w kratę tak samo jak Dis. Btw, chętnie wzięłabym udział w następnej części ;)
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubieńcem tygodnia jest szminka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie, bym bardzo chciała uczęszczać w kolejnych ulubieńcach.
    Pozdrawiam.
    ~Almette

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham patrzeć na ten tytuł, ah.
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubieńcem kolekcji są butki.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są świetne! Cerka jak zawsze mnie zaskoczyła, ale oczywiście pozytywnie! Czekam na kolejne odsłony tej serii


    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba moim ulubieńcem z tej dostawy jest koszulka z gorstem. Wygląda naprawdę świetnie, tylko szkoda że nie ma na momio takiego gorsetowego szerokiego pasa.

    Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim ulubieńcem z tej dostawy są buty. Mają cudny kolor i dodatki (nie wiem jak to nazwać). Z chęcią wzięłabym udział w tej serii.
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą serie i cieszę się, że ją reaktywujecie ;)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim ulubieńcem jest ta śliczna koszula.
    Jestem chętna do serii, mam gmaila.
    -miastowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne posty, moim ulubieńcem z obecnych prezentów jest maska. Bardzo bym chciała wystąpić gościnnie w kolejnej części, a mój nick na Momio to: hamster543
    Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń