Menu rozwijane

01 stycznia 2018

Najnowszy prezent za zakup paczki

Cześć, cześć. Jak mija Wam pierwszy dzień 2018 roku? Mam nadzieję, że mieliście udany sylwester, życzę Wam aby w tym roku spełniły się wasze wszystkie marzenia i po prostu żebyście się dobrze bawili lub spędzali czas z przyjaciółmi.😊 

Bez zbędnego przedłużania -prezent za paczki jest dostępny do jutra (02.01.2018). W wersji damskiej jest to sukienka, idealna na różne okazje bądź do eleganckich looków, buty i torebka. Wersja męska to błyszcząca bluzka i spodnie z czarnymi butami.

Tak prezentuje się paczka, wygląda na prawdę dobrze i dopracowano, ale nie kupię jej. Poczekam na lepszą ofertę.

Podoba Wam się?
Macie jakieś postanowienia noworoczne?

6 komentarzy:

  1. Jest ok, chociaż obudziłam się niedawno XD.
    Nie, na pewno nie xd, ok xd, nie mam przyjaciół (takich prawdziwych), ale dzięki i wzajemnie xd.
    Paczka mi się podoba, ale nie kupię jej.
    Nie, bo i tak się one spełnią, czy cuś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Calkiem ladna, ale nie kupie bo mnie nie stac. W sensie stac ale no.

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, ale nie kupię (jak zawsze prawie xd)

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i nawzajem. Sukienka jest ładna, w moim ulubionym kolorze c: Za to komplet dla chłopaków nie podoba mi się w ogóle. Nie kupię paczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest ładna, ale bez szału

    OdpowiedzUsuń