Menu rozwijane

27 grudnia 2016

Złoto i srebro + BONUS!

Witajcie!

Zapewne wiecie, że są nowe prezenty... więc postanowiłam zrobić z nimi looki w dwóch tematykach: srebra i złota.

Złoto:

Uwielbiam ten sweterek z prezentów. Nie wiem co tu robią te uszy ale całkiem znośnie to wygląda. Zastosowałam tu też troszkę czarnego koloru. Myślę, że jest ok.

Srebro:

Było strasznie ciężko z doborem spodni. Ogólnie skupiłam się na odcieniach szarości i srebrze. Okulary... emm nie wiem czemu.


Bonus:

Wysyłajcie mi (kamciag2005) swoje srebrne lub złote looki, a następnym razem wstawię je do posta!
Z tych wszystkich looków wybiorę 3 osoby którym podaruję: momo serduszka, babeczkę, tęczę.

Podobają wam się looki?
Który look najbardziej przypadł wam do gustu?

Piszcie w komentarzach!

~Kam



4 komentarze:

  1. Zdecydowanie urzeka mnie srebro,ale niestety w lookach śliczniej wygląda złoto. Na pewno wstawię jakiś look,przynajmniej spróbuję te ubrania z czymś skomponować. <3
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak ci wyjdzie *^*

      ~Kam

      Usuń