Menu rozwijane

26 grudnia 2016

Michał, z Bożej łaski nowy redaktor tego Bloga!

Michał, z Bożej (a może Cer) łaski nowy redaktor tego Bloga!

 

Witam w moim poście... Powitalnym?
Ogólnie postaram się tutaj wam przedstwić z jak najlepszej strony.

Jak mogliście się już domyśleć mam na imię Michał i mam 14 lat.
Urodziłem się we Wrocławiu, a obecnie mieszkam w Warszawie
 (Jak chcecie możecie do mnie wpaść xD)
W przeciwieństwie do drugiej koleżanki nie mam zbytniego doświadczenia z blogowaniem.
Może dlatego, że całe życie myślałem, że Blogi są dla małych dziewczynek z depresją, które potrzebują się wyżalić. 
Wszystko zmieniło się, kiedy trafiłem na tego Bloga z pomocą Naho (Kc, nie Fochaj się juź)
Potem odezwała się moja strona krytyka, pokomentowałem trochę i co...
Dostałem wiadomość, że byłbym tu mile widziany.
Myślę sobie "Raz się żyje!" I tym sposobem znalazłem się tutaj.

 

Moja przygoda z Momio rozpoczęła się mniej więcej w maju 2016 roku.
Pierwszy raz o grze dosiedziałem się przypadkowo - po prostu zgubiłem się w internecie.
Pierwsze co mnie tam oświeciło to jedna ogromna fala różowości, cukrowości i nie wiem co jeszcze xD
Warto dodać, że byłem wtedy baaaardzo emo chłopcem.

 

Grałem na wielu kontach - żadne już nie istnieje.
Ostatecznie dnia 14.07.2016 zatrzymałem się na moim obecnym koncie, czyli JustMe.
Wtedy też zacząłem grać bardziej na poważnie i stwierdziełem, że tak, to jest to xdd
Poznałem moją ekipę, dołączyłem do truskawek - ogólnie bardzo się wkręciłem.

 

A teraz jestem tutaj. Po co?
Myślę, że dodam temu blogu trochę męskości (le no chyba nie)
Jestem dość kreatywną duszyczką i już mam w głowie Sorka pomysłów na nowe serie.
Na ile zostanę? To zależy od was ;)
Jeśli macie jakieś pytania piszcie do mnie na Momio lub w komentarzu.
Na razie kończę.

~Michalina, Michał, Przyszły mąż Dis lub po prostu JustMe

5 komentarzy:

  1. Składamy gratulacje i życzymy powodzenia w karierze blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratulujujuju. Wiedziałam, że kiedyś tu będziesz.. Bum.
    ωιє∂z żє ℓσff ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ~Mirka~

    OdpowiedzUsuń