Menu rozwijane

07 grudnia 2016

Hot or Not #22


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot

PSZCZÓŁKA309
disnow blacki:
W tym wszystkim pasuje mi tylko góra reszta jakieś takie no nie wiem. Czarny, czarny i NOT+

Cermenina: Takie trochę wszystko i nic. Full czarny look z pomieszaniem gwiazdek, ćwieków, podartych spodni i bóg wie czego jeszcze na butach. NOT+

Spektra7x7
disnow blacki:
Ładny look. Nie mam za bardzo do czego się przyczepić. No troszku Cer ma rację z tym paskiem ale masz ode mnie HOT.

Cermenina: Ładna stylizacja, jedyne co mi tu przeszkadza to torebka. Jej złoty pasek wygląda trochę tandetnie. Poza tym wszystko jest okej. HOT-

*Julaa*
disnow blacki:
Bałagan. Góra... Dół bez butów jest fajny. Ale no NOT.

Cermenina: Coś tu się popsuło. Sam dół jest dosyć fajny, ale to co widzimy powyżej już nie. Jeden wielki misz-masz na głowie. Czapka i cały makijaż do usunięcia. HOT/NOT

Juki*-*Juki
disnow blacki:
Tak jak Cer mówiła. Ten look jest za banalny. Ta szminka mi nie pasuje. Jakiś taki no nie wiem HOT/NOT.

Cermenina: Sympatycznie to wygląda, ale brak tu większego zaangażowania. Większość ubrań tego look pochodzi z jeden dostawy. Mało tu do oceniania. HOT/NOT


Ankietę dostarczyły profilki.pl

Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia!
Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz