Menu rozwijane

19 grudnia 2016

InstaMaybe #11

Hejo^^
To znowu ja! Dzisiaj przychodzę do was z...
instagramem!
Jak wiecie mam (kolejny) okres próbny który trwa tydzień.
Napiszcie mi proszę w komentarzach co robię źle i co powinnam zmienić w swoich postach.
Dużo osób pisało że mam fajne, ciekawe pomysły ale rzadko piszę... 
ale to nie powód że ,,zapominam" o blogu! Blog to moje życie. Czasami mamy problemy z internetem i nawet na tego bloga nie potrafię wejść. Mam nadzieję że mnie rozumiecie...

@momio_official

Post wstawiono 2 godzinki temu<3


,,Nowe prezenty są już tutaj! Jesteśmy bardzo podekscytowani nowym zestawem prezentów - są takie fajne i ładne. Czy podobają Ci się? Możesz dać jeden dla znajomego jako wczesny prezent na Boże Narodzenie!!"

I to na tyle!

Papatki :*

1 komentarz:

  1. mi się twoje posty podobają ;33 widzę że masz wile ciekawych pomysłów na serie i nic nie mam do zarzucenia <3

    OdpowiedzUsuń