Menu rozwijane

01 grudnia 2016

Nowe Prezenty!

Witam!
Dzisiaj przybywam do was z nowymi prezentami.

 
Tutaj szału nie ma. Ubranka dość zwyczajne. Mimo wszystko, białe spodnie maja swój urok.


 A tutaj zbiór moich ulubionych rzeczy z prezentów! Najbardziej uwielbiam ten sweterek. Tani, a wygląda bardzo dobrze.


 Sukienka ma ode mnie takie słabe 2/10. Lepiej prezentują się kurtka i narzutka.



 Buty nie przypadły mi do gustu, natomiast naszyjnik jest świetny. Opaska też wygląda nieźle.



Strasznie lubię kolczyki na Momio, lecz prawie nigdy nie mam okazji ich zakładać, przez włosy, które wszystko zasłaniają. Dużo osóbek posiada również tą szminkę, która jest całkiem ładna.

 
Włosy mają swój urok. Poświata wygląda świetnie i daje ciekawy efekt.

Mi osobiście prezenty bardzo się spodobały. W prawdzie liczyłam na bardziej świąteczne klimaty, ale myślę, że na nie przyjdzie pora w nowej dostawie.

Podobają wam się nowe prezenty?
Obdarowaliście już kogoś? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz