Menu rozwijane

27 grudnia 2016

Już ostatnie pożegnanie.

No cóż...Jeszcze raz dziękuję ❤ Spędziłam z wami jedne z najlepszych chwil w moim życiu. Blogowanie było jednym z moich ulubionych zajęć. Bardzo miło było mi z wami współpracować. Jak już pisałam żałuję, ale teraz już nic moje *w sumie* żałosne słowa nie dadzą *Który już raz to piszę?*. Nie mam zamiaru się wykłócać o to *bo wiem, że są takie osoby*, bo jak już mówiłam to były najlepsze chwile mojego życia przepraszam i po raz 3857937594 dziękuję ❤.
Pisałam to już we wszystkich możliwych miejscach. Wiadomość skierowana oczywiście do redaktorów, jak i czytelników.
Do zobaczenia <3.
~Login

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też będę ;v Mam zamiar kontynuować działalność mojego starego bloga, ale nie chcę się reklamować. Bez czegoś do pisania nie wytrzymam. Zawsze możemy na pv pisać <3
      ~Login

      Usuń