Menu rozwijane

13 grudnia 2016

Wywiadówka #2

Hejo^^
To znowu ja!
Dzisiaj przychodzę do was z...
wywiadem!

Wywiad przeprowadziłam z 
Andzello!

Jest to osóbka która rysuje śliczne obrazki
oraz robi różne edity.  

Jeżeli jesteście spostrzegawczy to na moim 
,,wstępie" w postach z nowymi lookami,
edit który wstawiam jest zrobiony właśnie od Andzello.

To teraz możemy zaczynać!





o



A tutaj niespodzianka!

Nie zauważenie (chyba) wyciągnęłam z Cer i Disnow
odpowiedzi na pytania.
Taki ,,mini" wywiad xD

Disnow:



Cermenina:




I to na tyle!


Papatki :*

6 komentarzy:

  1. kiedy myślisz, że rozmawiasz z kimś prywatnie,ale nie

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie znam Cer" No jak możesz.. XDD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha,nie w takim sensie xD
      Z Dis troszkę pisałam :v
      Więc..Lowe siebie ok xDD

      Usuń
  3. Jak ja wielbię swoje niejasne odpowiedzi,ehh... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Andzello 'sławna'?!!! Phi...
    ~TONiEJestBecKYFast

    OdpowiedzUsuń