Menu rozwijane

16 grudnia 2016

Nowa dostawa!

Hej! Tu Dis.
Dziś do sklepu doszła nowa dostawa! Jest prześliczna ^^

Śliczny kombinezon. Chcę go bardzo ale na razie się wstrzymam. 
 Sweterków na razie nie kupię bo ten 1 za drogi a ten 2 jest podobny do tych, które już były. Ale pewnie znajdzie się u mnie w garderobie tak czy siak ^^
 Te spodnie za diamenty wyglądają jak do spania xD raczej się nie skuszę. 
Te kapciuszki loweee ale no nie kupię heh. A te za diamenty takie średnie. Może jak zostanie mi hajs to kupię.
Tu jest moje wielkie loweee. To za 3 szafiry ahh <3 te bombki są fajnie ale nie pasują do każdej fryzury i to jest sadsad. 
  I tu się rozpływam ♥ Aww one są cudne. Na razie kupiłam tylko te dla m+ bo kupiłam tylko na 3 dni heh ale cudne są <3

Skarpetki.. więcej nie muszę mówić *^* 
Urocze ^*^
Takie średnie. W sam raz do spania xD
JA TO MUSZĘ MIEĆ ♥


No więc tak przedstawia się nowa dostawa ^^
Mam dla was jeszcze look"a z dostawy. (powiedzmy, że z dostawy)


Z dostawy są włosy i skarpetki *^* 

~Disnow Blacki

1 komentarz: