Menu rozwijane

09 grudnia 2016

Truskawkowe Stylizacje #2

Witam!
Ostatnio naszej truskawkowej ekipie towarzyszyło wiele rozjazdów, ale dziś powracamy z dwoma stylizacjami.
Ich tematy przewodnie to nowa ( Jak to wstawiam to już stara 0_0) dostawa i prezenty.
Tym razem wyjątkowo bez Krystiana, ale za karę Krysia zrobi nam 2 looki następnym razem ;)
Mikołajową dostawę postanowiliśmy sobie odpuścić :P

Prezenty

Spektra7x7
 
Hm... Szminka mi tu mało pasuje do twarzy, ale do ubrań jak najbardziej.
Stylizacja jest ogólnie prosta, ale myślę, że całkiem ładna ^^


Disnow Blacki 


Taki niebiesko biały look. Taki "delikatny". Ogólnie przypomina mi to strój na ślub xD


JustMe

 
Look mega prosty i w sumie dość nudny, ale nikt mnie nie lubi i nie mam więcej prezentów xD Ciekawostka: To jeden z nielicznych moich looków bez "kresek"
Dostawa


Spektra7x7

 

Z tego Looku jestem mniej zadowolona, ale muszę "oszczędzić" mój ulubiony look z tej kolekcji na Looki Spektrusa xD Mimo wszystko nie jest źle.

Disnow Blacki

Pierwsze co mi przychodzi do głowy gdy widzę ten look to taki świąteczny look dla kujona. Bardzo mi się on podoba♥


JustMe

 

I kolejny mój look taki 2/10, bo dyskryminują ludzi bez M+ i szafirów xD Pelerynka z Mikołajowych rzeczy dla urozmaicenia.

2 komentarze: