Menu rozwijane

26 grudnia 2016

Chłopięca strona Momio #1

Hej, cześć, siema, elo, uszanowanko, witam!
Z moich jakże ambitnych obserwacji wynika, że większość osób zaczyna od looków, a że ja zbyt "modny" nie jestem, to postanowiłem zrobić serię z moich życiowych obserwacji - dotyczących Momio oczywiście.
Dzisiaj zajmiemy się 5 typami Momiowiczów.
Mam ich trochę więcej, więc jeśli wam się spodoba to piszcie ;)
(Podobne opisy mogliście już widzieć na Momio, ale teraz je troszkę zmieniłem i urozmaiciłem)

1. Cyborgi
 

Z tym graczem nigdy nie zamieniłeś ani słowa...
Co więcej, nawet nigdy nie widziałeś jego postu...
Więc skąd znalazł się w twoich znajomych?
Hm... Może dlatego, że codziennie, ale to CODZIENNIE daje ci Momo i lajkuje posty.
W sumie nie wiem co o nich myśleć. Niby rośnie level i wszystko fajnie, ale czy nie jest to trochę przerażające?

2. Pokemony
 

Pokemony to na ogół całkiem fajni ludzie. Jedyny problem to fakt, że ich język jest po prostu nie czytelny. 
Przykład? Proszę bardzo:
-Hellouu Miśqqqu!!! *emoji* *emoji* *emoji*
 Jaq tam zdruffffffko? *emoji* *emoji* *emoji* *emoji* *emoji*

Pozostaje czekać, aż ktoś mądry zrobi kurs tego jakże trudnego języka.

3. Desperatki
 

Dziewczyny, którym baaaardzo zależy na znalezieniu drugiej połówki.
Ostatnio trafiła mi się niezła perełka w tej dziedzinie:
-Heyyy <3 <3 <3
-Eeee... Cześć?
-Masz dziewczynę? *le emoji buziaczek xD*
-Mam
-A rzucisz ją dla mnie? *zakochana emoji*
-Nie?
-Plossseeee!!!
-Nie!
-A masz partnerkę?
-To i dziewczyna, to chyba to samo, c'nie?
-No a kochankę?
-Nie mam i nie chcę ;)
-A kota?
-Nie, dlaczego pytasz? 
-Bo chcę zostać twoją kicią <3 Mrał <3

I w tym momencie moja wiara w ludzkość umarła.

4. "Kreatywni"
 

Myślę, że każdy z was miał kiedyś taką rozmowę.
Ty: Hej
On: Hej
T: Co tam?
O: Nic. A tam?
T: W sumie nic ciekawego, właśnie czytam książkę i zaraz idę do sklepu.
O: Aha.

Tak, to cała rozmowa... I ta kropka nienawiści na końcu 0_0

5. Pandy
 
Inaczej mówiąc żebracy (Pan da, Pan da!)
Kompletne przeciwieństwo cyborgów, ci zamiast nas obdarowywać żebrają o Momo czy prezenty. 
Dialog z nimi jest dość oczywisty, ale przypomnę go dla wszystkich sklerotyków:
-Hej
-Hej
-Dasz momo?????
-Ee... Spoko
*momo*
*momo*
*momo*
-A jeszcze??????????
-Ok...
*momo*
*momo*
-Jeszcze!
- Już nie mam 
I tutaj zaczyna się seria płaczących emotek.


Podoba wam się seria?
Chcecie kontynuacji?
Piszcie w komentarzach!

8 komentarzy:

  1. chrystepanie to 10post dziś na tym blogu, zatrzymajcie karuzelę szaleństwa ))):

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry post, z moich doświadczeń wynika, że Michały nie są tak pomysłowi... Więc przywróciłeś mi wiarę w Michay. Good job!

    ~Kam

    OdpowiedzUsuń
  3. MIHALONO!!! UKRADNE TEN POMYSŁ!!! NIE POWSTRZYMASZ MNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem cyborgiem upsss

    OdpowiedzUsuń
  5. Często mam do czynienia z kreatywnymi i pandami,ewentualnie z desperatkami,które chcą "chwilowo" znaleźć sobie chłopaka. A ja jako dobra "koleżanka",próbuję im wytłumaczyć,że nie na tym polega szukanie chłopaka i,że miłość przyjdzie do nich sama. Niestety moje tłumaczenia nie są skuteczne.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń