Menu rozwijane

17 grudnia 2016

Nowi Honorowi Czytelnicy, loteria+ Informacje dot. naborów i redaktorów.


Cześć, dawno nie wybieraliśmy żadnych honorowych. Postanowiliśmy to zmienić! Aby to trochę nadrobić, zdecydowaliśmy się na aż trzy osoby. Mamy na oku jeszcze parę osób. Za jakieś dwa tygodnie chciałabym wybrać kolejnych czytelników.

BeckyFast

Bu.sia

EwciaaQQ

Gratulacje!

Z tej okazji postanowiłam zorganizować mini-loterię. Honorowi są losowani w obu kategoriach. Każde zdj. to nagroda dla jednej osoby.



+dodatek dla honorowych czytelników:


Zgłoście się pod tym postem, bądź pod #mymomioblog. Na wasze zgłoszenia czekam do niedzieli godzina 19. Tego samego dnia pojawią się wyniki.

Nabory i Redaktorzy
Nie bez powodu prosiłam Was o opinię. Ustaliłam z dziewczynami (Kam, Log, Sally) iż przez tydzień będą poprawiać swoje pisanie. Po upływie tego czasu, zadecydujemy czy zostaną z nami na blogu. Wszystko zaczyna się od jutra (niedziela)

Wyniki nabórów pojawią się tego samego dnia co decyzja dot. stałych redaktorów. Z kandydatami skontaktujemy się wcześniej, aby zweryfikować czy nadal są chętni.

Pozdrawiamy!

13 komentarzy:

  1. Cer, czyli osoby, które nie są honorowymi mogął wziąć udział? Bo nie bardzo rozumie. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi się wydaje to honorowi maja 2 losowania gdzie jedno jest z prezentem
      A ogólnie to każdy może wziąć udział z tym z momio ;)

      Usuń
    2. Tak, wszyscy mogą wziąć udział
      Dla honorów jest tylko dodatkowa ;d

      Telefonowa cer pozdrawia

      Usuń
  2. Zgłaszam się! <3 Jestem.tu!!! Pozdrawiam ekipe bloga!
    BeckyFast

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i redaktorom bloga i tym co się zgłosili, czyli też sama sobie życzę ekhe. ekhe /Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za umieszczenie mnie w honorowych ;33 <3 i biorę udział w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział, może tym razem się wreszcie uda XDDD x w i t e x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłosiłam się już na Momio^^

    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Już czekam! Bardzo bym chciała być wybrana! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się c:

    ~miastowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się *^*
    ANGELINA24

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń